Vraag

Crush op hetero(??) meisje

  • 22 January 2024
  • 9 reacties
  • 98 Bekeken

Badge

Hee,  Ik ben een meisje (15) en ik heb een crush op een meisje (15). We kennen elkaar sinds vorig jaar. Ze doet soms heel flirtirig maar soms heb ik het gevoel dat ik haar irriteer. Ik weet ook niet of ze hetero is of iets anders en ik durf het ook niet te vragen. Ik probeer steeds hints te geven maar het lijkt niet alsof ze ze begrijpt. Ze vind het altijd wel heel leuk als ze me ziet en is ook enthousiast en blij. Kan iemand tips geven aub?


9 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Weet ze dat jij lesbisch/bi bent? Anders kan het misschien voor haar ook awkward zijn. En anders gewoon eens een balletje opgooien of ze wel eens iets voor een meisje gevoeld heeft. Dan zeg je je gevoel nog niet maar pols je wel een beetje hoe zij erin staat.

Reputatie 5
Badge +3

Heyy,

Ik heb dit ook gehad, maar ik had toen niks gezegd…. Kan je zeggen wat je bedoelt? Wat voor tips?

 

Badge

Weet ze dat jij lesbisch/bi bent? Anders kan het misschien voor haar ook awkward zijn. En anders gewoon eens een balletje opgooien of ze wel eens iets voor een meisje gevoeld heeft. Dan zeg je je gevoel nog niet maar pols je wel een beetje hoe zij erin staat.

Ja dat weet ik dus niet, ik heb het volgens mij wel eens verteld maar ik denk niet dat ze het serieus opvatte. Bedankt voor de tip btw!!

Badge

Heyy,

Ik heb dit ook gehad, maar ik had toen niks gezegd…. Kan je zeggen wat je bedoelt? Wat voor tips?

 

Ja gewoon tips voor wat ik kan doen haha 

Reputatie 4
Badge +2

Dat kan ook ongemakkelijk zijn geweest omdat ze zelf misschien wel twijfelt. Ben jij lesbisch of bi? Mijn vriendin twijfelde ook bij mij. Tot ze me een keer zoende en ik vol overtuiging terugzoende en sindsdien zijn we heel happy als stel. 

Badge

Ik ben zelf lesbisch

Reputatie 4
Badge +2

Ik ben zelf lesbisch

Ik vind het echt wel naar voor je zo! Hoop dat je snel duidelijkheid hebt. En probeer haar een beetje uit te horen zonder dat je het op jouw gevoel betrekt. Laat je weten hoe het ging?

Als je gesprekken over van alles hebt en/of kan hebben met haar, of er bijvoorbeeld met haar over wil beginnen (en denkt dat je dat kan, wilt en/of daarbij veilig voelt bij haar), dan kan je bijna zeker wel vragen wat haar geaardheid is, en hoe zij daarmee zit o.i.d.

 

Je kan ook vragen/beginnen met:

"Heb jij ooit wel eens een crush gehad/ben jij ooit al eens verliefd geweest?" En dan het gesprek verder laten lopen.

 

Het is meer polshoogte nemen voor jezelf, 'hoe & wat', zodat je het ook een beetje van elkaar weet. Voor beide partijen handig, denk ik?

Badge

(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

 

Bedankt!!

Reageer