Skip to main content
Vraag

Crush op flirty vriendin

• April 14, 2025
  • 2 reacties
  • 106 Bekeken

Hallo,

Ik (16) ben verliefd op een goeie vriendin (17) van me die ik dit schooljaar heb ontmoet. We klikten meteen heel snel en begonnen snel veel met elkaar te praten. Maar ik heb een probleem. Ze is een flirt. Op school flirt ze veel met mij en mijn vriendinnen. Ze zegt dingen over dat ze ons gaat beffen ( als een grap) en hoe mooi ze ons vindt. Ik spreek ook soms met haar af, maar ik doe dat met 2 andere vriendinnen van me, omdat ik bang ben dat het awkard word. Laatst toen ik met haar ging afpreken met mijn 2 andere vriendinnen waren ik en haar de hele tijd samen. Ze is ook vaak touchy met me en raakt ze soms mijn hand vast of mijn armen of zelfs mijn borsten. (maar dat doet ze soms ook bij andere voor de grap en hun vinden het ook oke, want ik heb touchy vrienden.) Soms heb ik wel momenten alleen met haar en dan probeer ik haar ook een beetje te laten zien dat ik haar leuk vind zoals: Haar aanraken op haar arm, haar ogen met een verliefde blik aankijken, naar haar lippen kijken en haar veel complimentjes geven.  Ik heb zelf ook door dat als ik naar haar kijk als we in een groep zijn dat ze me eye fucked. 

Ik wil dus graag hulp met weten of ze me leuk vindt of niet of dat ik zelf haar het meer moet laten zien. Ik weet trouwens ook dat ze ook op meisjes valt.

Bedankt voor het lezen.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • April 15, 2025

Hee, ik zou kijken hoe zij reageert als je met haar flirt en dat  je vraagt  aan haar of ze iemand leuk vind . En probeer dan te kijken of ze verlegen wordt. Als ze veel aan haar haar zit te voelen en dan een soort van borstelen dan weet je dat je antwoord op je vraag hebt. Dan vind ze je leuk en als ze dichterbij komt zitten is het ook een teken, en als ze niet kan stoppen met flirten als ze alleen met jou is. Ik zou niet te intiem beginnen maar het langzaam opbouwen tot dat ze je wilt zoenen maar dat verschilt per persoon. Probeer te kijken of ze iets persoonlijk met je deelt en dat ze zich kwetsbaar opstelt naar jou toe dan heb je ook een kans dat ze je leuk vindt. Door dit kwam ik erachter dat een meisje mij ook leuk vond.  
Ik hoop dat dit je helpt. 
Groetjes F 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • April 22, 2025

Hey,

Ik snap je probleem. Ik ben met mijn vriendinnen ook touchy en soms vraag ik me af of het nog wel een grap is. Toch denk ik dat het moeilijk is als je je vriendin echt leuk vindt. Zoals ​@F.xxx  ook al zei, zou ik gewoon proberen met je open stellen en kijken hoe ze reageert. Of als je met die twee andere meiden bent (en het zijn goede vriendinnen) begin dan het gesprek over op vrouwen vallen en of ze misschien iemand leuk vinden. Ik denk dat je echt bij jezelf moet blijven en moet doen wat voor jou goed voelt. Als je echt veel voelt, is mijn tip om vooral open te zijn. Ik heb ervaren dat touchy vriendinnen vaak voor veel openstaan en misschien vindt ze het raar als jij vertelt wat er aan de hand is, maar ik denk dat ze het uiteindelijk wel zal waarderen, omdat je eerlijk bent. Aangezien ik de vriendin niet ken, moet je zelf echter kiezen of dit handig is om te doen. Het komt goed!!

Xx L