Vraag

crush op ex-vriend?

  • 29 December 2021
  • 1 reactie
  • 28 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hee,

Ik zit dus met een probleem, waarvan ik de uitweg gewoon niet kan vinden. Vorig jaar in de lockdown belde ik met een paar mensen. Ik zal ze voor het gemak (Dit zijn NIET hun echte namen!!!) Rosa, Lucas en Wout noemen. Rosa is mijn beste vriendin, en Lucas en Wout zijn ook beste vrienden met elkaar. In de lockdown afgelopen jaar belden we heen met elkaar. Tijdens de lessen en buiten de lessen. Rosa belde vooral erg vaak met Lucas, omdat ze gevoelens voor hem had. Ik belde erg vaak met Wout (we belden soms 8 uur per dag met z'n tweeën + Wout had gevoelens voor Rosa, maar hij vertrouwde me wat die gevoelens betreft, en zocht vaak steun bij mij). In elk geval, ik merkte het tijdens het bellen niet, maar ik ben er een tijdje geleden pas achtergekomen. Ik had gevoelens voor mijn eigen vriend. Terwijl hij mij alleen als vriend zag. Onze klas maakte er vaak grapjes over,  maar ik en Wout namen ze nooit serieus :') Ik bedoel, het zijn maar grapjes. Maar laatst, toen ik met Rosa aan het praten was over haar gevoelens voor Lucas, kwam ik erachter dat ik die hele lange tijd geleden gevoelens had voor Wout.. Mijn hart maakte een sprongetje wanneer hij vroeg of ik wil bellen, en ik genoot van elke seconde wanneer ik met hem belde. Echter zijn we al een halfjaar geen vrienden, en ik zit dus met mijn gevoelens voor Wout.. We zijn geen vrienden meer, omdat hij nu zo'n typische stoere jongen is geworden die nooit iets voor school doet enz. Maar ik ewil toch graag weer vrienden met hem worden, en wie weet meer.. Heeft iemand tips hoe ik dat weer op kan bouwen?

Groetjes,

Raaf


1 reactie

Badge

Hoi hoi, 

Ik zou zelf gedurft een snap of appje sturen met hoe t gaat en dan langzaam aan het contact opbouwen en dan zelf kijken hoe het gaat en wanneer je weer verder kan bouwen en met wat

Tschüs.. 

 

Reageer