Vraag

crush op ex haar zusje

  • 21 January 2022
  • 3 reacties
  • 88 Bekeken

Badge +2

Hii allemaal ik help me AUB ben radeloos 

2 jaar geleden had ik een realtie met m’n ex nu is haar zusje bij mij op school gekomen ze is echt volledig m’n type kwa meisje alleen blijft ze mij aankijken zelfs als ik een les volg blijft ze voor het raam staan tijdens de les wisseling blijft ze me aankijken nu denk ik van kijkt ze ma aan omdat ze een (teken) wilt geven of omdat ik de ex van der zus ben ik zou graag naar der toe gaan alleen omdat ik niet weet hoe ze bedoeld durf ik niet naar der toe te gaan en omdat het het zusje is van m’n ex vind ik dat een beetje vaag en apart om te doen en omdat er 3 jaar verschilt in onze leeftijd maar toch vind ik haar heel erg intressant en wil ik weten als dat ook wederzijds is

en als ik het wel kan maken om verlieft te worden op m’n ex haar zusje

Thanks voor de hulp 


3 reacties

Hallo Hans007 :)

Zeker kun je het maken. 

  1. Liefde laat zich niet dwingen. Je moet gewoon je hart navolgen. Als je verliefd op haar bent, dan moet je het gewoon aankijken of zij ook op jou is.
  2. 2 jaar geleden, dat is dus al heel lang geleden. Nog voor de pandemie, dus je kunt het maken.
  3. 3 jaar leeftijdsverschil, hoe oud ben jij? Er kan wat verschil zitten in ontwikkeling, maar als zij jou ook leuk vind, dan kan een relatie prima werken.

-TheMightySlayer <3

Badge +2

Bedankt voor je andwoord @TheMightySlayer Ik ben 16 en zij is 13 alleen als ik haar vergelijk met andere kinderen van haar leeftijd is zij al wat verder alleen het ding is weet ik niet hoe ik haar moet gaan aanspreken omdat het het zusje van m’n ex is snapje?

Badge +2

@TheMightySlayer plus ik weet natuurlijk niet op welke manier zij het bedoeld, en wat ik moet zeggen tegen haar

Reageer