Skip to main content

Hoi ik heb dus een crush op iemand bij mij op school (meisje en ik ben jongen) alleen ik weet niet hoe ik haar moet vragen want als ik word afgewezen weet de hele school dat opeens na 2 uur ofz en dan ben ik bang dat ik daarmee word gepest.

Pls help me.

Nou heel simpel: als je het nooit vraagt zal je het nooit weten of ze je ook leuk vind. En als je gepest gaat worden voor een afwijzing dan is dat het probleem van andere. Jij volgde gewoon je hart. Daar is niks miss mee 


Hebben julie al een goede band?

Probeer eerst gewoon vrienden met elkaar te worden, dan kun je verder gaan als ze interesse heeft


Hebben julie al een goede band?

Probeer eerst gewoon vrienden met elkaar te worden, dan kun je verder gaan als ze interesse heeft.

 

We fietsen wel al samen naar school


Hallo

Ik was dus vandag op school en in de pauze komt een vriend naar me toe en zegt kom s mee en toen zat mn crush daar en ze zei tegen mij i love you met een luchtkus maar we hebben verder nog niks wat moet ik nu?


@Koenie 

Ga weer eens een keertje met haar praten erover. Je kan vragen of ze je leuk vind en als je dan duidelijk ja als een antwoord krijgt moet het goed komen. 


Ze vind me wel leuk zij ze maar ik vond het ongemakkelijk ofz dus ik was weggelopen maar we vinden elkaar wel leuk


Precies, probeer wat @Lamp.ie hier zegt. (Waarschijnlijk boven mij)


Ik kwam haar vandaag tegen op school en ze wou me snap na school hebben we in een steegje getongt


Reageer