Vraag

crush op een jongen

  • 6 November 2023
  • 3 reacties
  • 112 Bekeken

Ik heb dus al een tijdje een crush op een jongen in mijn  Duits klas. Ik vind hem echt super knap en leuke enzo, maar ik weet dus niet of ik op hem af moet stappen en hoe dan.

We hebben geen gezamenlijke vrienden enzo en we spreken elkaar dus ook nooit, en ik ben ook niet echt het type meisje waar dat soort jongens opvallen, dus ja.

Dus mijn vraag is basically of ik op hem af moet stappen en hoe dan :))


3 reacties

Reputatie 5
Badge +5

In zou zeggen. 
vraag eens of hij met je mee wilt, (bedenk eens wat. Of kijk waar je hem allen kan spreken) en je kan het dan zeggen dat je hem leuk vind. Ik als jongen zou dat ook het beste vinden. 

Reputatie 5
Badge +4

miss zon briefje (als je je daar zelf goed bij voelt) met wil je verkering? en dan ja of nee eronder en anders een keer in de pauze met hem praten en dan zeggen hoe jij je voelt en of ie verkering wil (srry klinkt echt net alsof je dat dan perse moet doen)

xxx mij en veel succes!!!!!!!!!!

Reputatie 7
Badge +7

Ben het zelf niet helemaal eens met @Dpro en @anoniempjehoi123, ik zou niet meteen zeggen dat je hem leuk vind maar wat @Dr van al zegt, je kan wel met hem een praatje kan maken. 

Zou kun je er ook veilig achter komen of hij je wel of niet leuk vind als hij interesee toont
Haast niet te snel

Reageer