Crush op een "hetero" vriend.

  • 8 June 2021
  • 3 reacties
  • 86 Bekeken

Badge

Hey iedereen.( btw dit is de eerste keer dat ik dit doe, aangezien ik er niet echt met iemand anders over kan praten ben ik dus hier terecht gekomen. Oké, mijn vraag/verhaal. Ik ben 14 jaar oud en een jongen, ik ben nog niet helemaal zeker over mijn seksualiteit. Daarom is het soms akward om op school te zijn, maar ik denk dus een crush te hebben op iemand van mijn klas (jongen) en ik probeer er zo weinig mogelijk aan te denken om er zo misschien vanaf te komen. Soms is de sfeer tussen ons super akward en we hebben soms ook wel van dat akward oogcontact (als je weet wat is bedoel). Ik vind hem dus wel leuk maar het probleem is dat ik volgend jaar waarschijnlijk van school verander, nu voelt het gelijk niet goed als ik plots zou weggaan en doen alsof er niets is gebeurt. (PS ik weet niet of die persoon gay of bi,… is laat staan mij leuk vind). Ja hierbij mijn vraag aan jullie of jullie advies of tips hebben?  :)


3 reacties

Hey,

 

Het kan natuurlijk dat je die jongen leuk vindt, dat is niet vreemd of raar.

Het is natuurlijk wel lastig dat je niet weet of die jongen  jou leuk vindt. En ook nog niet of die bi of gay is. 

Hoe vervelend het ook klinkt maar mijn tip zou zijn: Ga totdat je van school veranderd uitzoeken of hij bi of gay is. Is hij dat niet ja dan heb je simpelweg pech.. Is hij het wel kan je misschien proberen er iets van te maken. 

Wel ik je meegeven om zelf ook nog goed op zoek te gaan naar jou seksuele identiteit, dat komt overigens ook vanzelf. Het kan zijn dat je nu deze jongen leuk vindt maar over een half jaar een meisje. 

En kleef jezelf nooit te erg vast aan één persoon, want het leven zit nou eenmaal soms vervelend in elkaar. Dus als hij niet bi of gay is of hij vindt jou niet leuk. Laat het daar dan ook bij, er komt vast wel iemand anders op je pad!

 

Groetjes van mij!

Badge

Hey,

 

Het kan natuurlijk dat je die jongen leuk vindt, dat is niet vreemd of raar.

Het is natuurlijk wel lastig dat je niet weet of die jongen  jou leuk vindt. En ook nog niet of die bi of gay is. 

Hoe vervelend het ook klinkt maar mijn tip zou zijn: Ga totdat je van school veranderd uitzoeken of hij bi of gay is. Is hij dat niet ja dan heb je simpelweg pech.. Is hij het wel kan je misschien proberen er iets van te maken. 

Wel ik je meegeven om zelf ook nog goed op zoek te gaan naar jou seksuele identiteit, dat komt overigens ook vanzelf. Het kan zijn dat je nu deze jongen leuk vindt maar over een half jaar een meisje. 

En kleef jezelf nooit te erg vast aan één persoon, want het leven zit nou eenmaal soms vervelend in elkaar. Dus als hij niet bi of gay is of hij vindt jou niet leuk. Laat het daar dan ook bij, er komt vast wel iemand anders op je pad!

 

Groetjes van mij!

Bedankt Robin Hood voor je advies, ik hoop dat het nog gaat lukken. :)

Bedankt Robin Hood voor je advies, ik hoop dat het nog gaat lukken. :)

Ik hoop het voor je! 💛

 

Groetjes van mij!

Robin Hood

Reageer