Vraag

Crush op docente

  • 17 December 2021
  • 6 reacties
  • 281 Bekeken

Reputatie 6
Badge +5
  • Vaak actief
  • 302 reacties

Hoiii,

Ik ben een (geboren als) meisje van 15 jaar. Ik heb sinds een paar weken een crush op mijn lerares Nederlands. Ze is gewoon zo lief en knap! Ook heb ik de hele tijd seksfantasieën over haar. Ik heb een soort obsessie en ik weet niet of het goed is voor mijn schoolprestaties. Wat zouden jullie doen in deze situatie? Pls help!

xxx Cody


6 reacties

hoi hoi,

zulk soort dingen zijn geweldig als jonge student/leerling en crush hebben op je docent.

je hoeft je er ook echt niet voor te schamen want het gebeurt heel vaak.

alleen gaat je concentratie wel een beetje naar de klote inderdaad.

je kunt er weinig aandoen, heb er gewoon plezier mee want een crush op je docent hebben neemt een geweldig tijd mee!

 

 

 

Reputatie 6
Badge +5

Ja, maar het leeftijdsverschil is zo groot en ik heb werkelijk waar nog nooit, maar dan ook nooit iemand over een crush op diens docent/e horen praten. Vlgns mij is het echt heel raar ofzo

Heyy,

ik begrijp je. Gevoelens hebben is nooit erg, kan inderdaad ook leuk zijn maar laat je gevoelens nooit tot daden komen. Dan kan die docent maar ook jij in problemen komen. Je bent ook totaal niet raar, echt heel veel mensen hebben dit soort gevoelens maar mensen kunnen er niet makkelijk over praten omdat het als onacceptabel wordt beschouwd. Als je je alleen voelt in je gevoelens kan je misschien mijn topics lezen. Ik heb er 2 over dat soort gevoelens, misschien heb je er wat aan

liefss 

Reputatie 7
Badge +9

Weet hoe het voelt ik ben ook soort van op me mentor 

Reputatie 7
Badge +9

Maar gewoon zoveel mogelijk aan andere denken probeer ik ook

Badge

Ik ben ook een meisje van 15 en heb al 2 haar een crush op een docente. Ik kreeg vroeger les van haar, nu jammergenoeg niet meer. Ik heb de hele tijd seksdromen over haar. Ik zoek foto’s op van haar op het internet, Facebook, Pinterest, insta,…. Ik heb haar lessenrooster en probeer haar tegen te komen in de gangen, zodat ik haar nog eens kan zien. Ik weet dat zij me niet opmerkt en dat het niks kan worden, want zij is 25 of zo. Ze heeft zelf een lief. Ze heeft me vorig jaar een compliment gegeven en ik krijg het maar niet uit mijn hoofd. Ze is perfect, haar kledingstijl, haar haar, haar stem,…. 

Reageer