Vraag

Crush op collega

  • 26 April 2022
  • 2 reacties
  • 135 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo 

Ik ben een meisje van 16 jaar oud (word 17) en ik heb een crush op mijn collega van mijn zomerbaantje en hij is rond de 19 jaar oud (weet niet precies) Ik werk al sinds vorig jaar met hem en toen had ik ook al een oogje op hem alleen volgensmij had hij het wel door omdat ik steeds naar hem keek. Ik werd altijd een beetje Awkward in zijn buurt maar ik hield altijd lang oogcontact met hem en hij keek niet weg. Van de signalen die ik ontvangde vond hij me vgm een beetje raar. Ik heb hem meerdere keren nog na het baantje gezien bij het station en deed ik alsof ik hem niet zag ookal stond hij keertje naast me want ik vond het echt te Awkward. Nu is het seizoen alweer begonnen van mijn baan en hadden we van de week nog met elkaar gewerkt. Ik durf hem niet meer echt aan te kijken en anders kijk ik snel weg en ik ben nu verlegen als hij in de buurt is (ik ben normaal een extravert) Mijn probleem is nu dat ik nogsteeds geïnteresseerd ben in hem ookal is hij in een hele andere sociale groep en heb ik nouwlijks vrienden. Ik heb een keer perongelijk bijna zijn piemel gezien toen we aan het werk waren en dit was ook kapot Awkward. Ik wil gewoon normaal in zijn buurt kunnen doen. Ik weet niet of het echt slim is om een relatie aan te gaan met iemand van je werk maar heeft iemand tips voor mijn situatie?

 

 

 

 


2 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Ik heb momenteel ook een crush op iemand (weliswaar niet van werk, maar van school).

Deze stap kan eng en lastig zijn, maar ik moet die ook zetten: je moet aan diegene eerlijk vertellen dat je hem/haar leuk vindt. Als diegene jou ook leuk vindt, is het natuurlijk fijn. Zo niet, is jammer, maar daar moet je je dan overheen zetten en het accepteren.

(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

Ik herken mezelf daar wel in haha. Ik ga het proberen maar het is gwn beetje lastig want hij voelt out of my League. Dat houd me niet tegen tho en deze zomer werk ik genoeg met hem om het te zeggen.

Reageer