Skip to main content

Hoi iedereen, dit is mijn eerste topic dus sorry als ik iets verkeerd doe 🤭

Ik ben Leyla (niet mijn echte naam maar goed) en ik heb een probleem

Ik zit sinds een paar weken op theaterles en ik vind het super leuk, mijn groep is super hecht geworden en we appen en spreken vaak samen af als groep maar ik ben specifiek mega close met een jongen 

we hebben veel dezelfde interesses en appen echt de hele dag door.

Mijn probleem is dat ik echt een gigantische crush heb op hem. Ik heb na heel veel moed ingesproken gekregen mijn crush aan hem confessed, en hij zei dat hij mij ook wel leuk vind en dat hij wel iets wilde!! Ik helemaal blij natuurlijk!( We waren toen als besties) Maar een dag erna stuurde hij mij een berichtje dat hun denkt dat hij gay is… Dit is natuurlijk helemaal niet erg maar hij had eerder aan mij verteld (nog voor onze vk) dat hij biseksueel is. 
Ik heb hem teruggeappt dat ik het helemaal niet erg vind en dat we 100%alsnog besties kunnen zijn en ik weet dat dit soort dingen altijd kunnen veranderen maar toch vind ik het een beetje moeilijk. Ik dacht dat hierna mijn gevoelens voor hem wel weg zouden gaan, maar eigenlijk word het steeds alleen maar meer… We facetimen best vaak en als ik dan naar hem kijk vind ik hem nog steeds leuk, terwijl ik weet dat hij alleen op jongens valt. Ik voel me echt heel erg schuldig omdat hij mij super veel verteld over zijn crushes enzo, maar mijn crushes betekenen vgm iets meer dan die van hem. 

Ik wil graag advies over hoe ik misschien hem minder leuk kan vinden en ik wilde dit graag ergens kwijt 🙂 Sorry voor het super lange berichttttt

Groetjes Leyla <33

heyyy

uhmm ik snap dat je het lastig vind 

ik heb het ook gehad dat ik een jongen leuk vond waar ik pas 1 dag echt heel goed bevriend mee was. 

maar ik heb hem het nooit verteld en ik zie hem een jaar niet dus ik ben erover heen gegroeid ik wee nie of dit heel boeiend was maar ik hoop dat je het gwn heel gezel hebt en dat je gwn vrienden kan blijven

liefss

Hey Leyla,

Het is niet erg als je nog van hem houdt hoor. Wel jammer dat het nu niks wordt met verkering. Maar voor de rest kunnen jullie nog besties zijn, toch? Je kan het hem misschien vertellen, ook al veranderd dat niks? 

Dus wat mij betreft, ga hem niet minder leuk vinden, maar ga met hem praten zodat je elkaar snapt, besties zeggen alles toch?!

Liefs,

Nieuwschierig Aapje

Reageer