Skip to main content
Vraag

crush of niet?

• September 10, 2025
  • 1 reactie
  • 15 Bekeken

Katjatja
Forum|alt.badge.img+4

Er zit dus een meisje in mโ€™n klas en ik ben al wel soort van vriendinnen met haar. Maar ik vind haar dus ook wel leuk soort van leuk. Alleen als ik er echt over nadenk dan lijkt het weer alsof vind. Daar word ik dan wel weer echt verdrietig van want ze is zo leuk dus ik wil er gewoon zo graag leuk vinden. Ze is gewoon zo schattig en mooi en aardig. Dan denk ik dus weer van ja, ik vind haar gewoon leuk als ik dit allemaal op kan noemen. In elk geval ben ik nog niet verliefd op haar. En ze is biseksueel dus we zouden wel ooit iets kunnen krijgen. Maar ik weet het gewoon niet, vind ik haar nou leuk of zie ik haar gewoon als een aardige leuke vriendin?

1 reactie

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 13, 2025

Hey โ€‹@Katjatja, het is normaal dat je niet precies weet of je iemand leuk vindt als vriendin of als crush. Let erop of je speciaal naar haar aandacht verlangt, vaak aan haar denkt of je nerveus/spannend voelt bij haar; dat kan wijzen op een crush.

Voel je je vooral op je gemak en heb je gewoon plezier samen, dan is het waarschijnlijk vriendschappelijk. Laat het rustig groeien en kijk hoe je gevoelens zich ontwikkelen zonder jezelf te dwingen een label te plakken.

xx liefs Wolfย ๐Ÿบ