Vraag

Crush of niet?

  • 14 August 2020
  • 1 reactie
  • 70 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal,

Ik ben een jongen van 15 en ik denk dat ik een crush heb op een meisje maar dat weet ik niet zeker want, ik denk heel veel aan haar en ik vind haar heel lief en leuk maar als ik vrienden of vriendinnen hoor over hun crushes zeggen ze dat ze echt 24/7 aan hun denken en constant bij hun willen zijn en zich verdrietig voelen als ze dat niet zijn en altijd aandacht zoeken bij diegene in een groep, maar dat heb ik dan niet zo erg dus ik twijfel nogal over of ik wel echt een crush of haar heb. Kan iemand mij hierbij helpen?

Alvast bedankt!

Olivier.

P.s. soms durf ik als het ware haar niet te appen of bellen puur omdat ik bang ben dat ze gaat denken dat ik te veel aan haar lip hang.


1 reactie

Hallo Olivier.

Van wat ik net heb gelezen ben je duidelijk wel geïnteresseerd in dat meisje. Het woord crush is lastig te omschrijven en is bij iedereen anders. De ene persoon heeft al een crush op iemand als hij haar aankijkt en de andere persoon moet echt een goede vriendschappelijke relatie hebben voordat zoiets gaat gebeuren. Daarnaast overdrijven meiden vaak een hoop, dan praten ze vaak met elkaar over hoe knap bepaalde jongens wel niet zijn en dat ze elk moment van de dag aan ze moeten denken. Maar als je kijkt naar bijvoorbeeld een meisje dat ik leuk vind momenteel, dan denk ik echt niet altijd aan haar. Als ik haar zie dan bewonder ik haar vaak en zie ik gewoon wat voor een leukd en gezellige meid het is. Maar elke dag, maar altijd aan haar denken... ho maar.

Dus zoals ik het lees heb je wel een crush op haar. Niet altijd aan iemand denken is geen must-have als je een crush op iemand wilt hebben. En ook wil ik je meegeven dat, stel dat je haar op een gegeven moment moment niet meer leuk vindt, dat je gewoon een ander leuk meisje als crush kan aannemen. Want er zwemmen genoeg om vissen in de oceaan, zoals ze altijd zeggen.

 

mvg

 

Indigo. 

Reageer