Vraag

Crush of is ze gewoon knap?

  • 10 September 2021
  • 3 reacties
  • 70 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Hey guys

Oke dus er is sinds kort een meisje uit Italië bij ons op uitwisseling op school gekomen. Ik zit bij haar met Spaans en we klikten wel goed. Maar god ik krijg dr niet helemaal meer van m’n gedachtes af. Ze had om m’n snap gevraagd en we hebben dus heel even gesnapt, maar ik werd er n beetje nerveus van. Ze is ook wel echt knap. Maar ja ik heb geloof ik nog nooit n ‘crush?’ gehad op n meisje, dus ik ben flink in de war. Ik heb wel gedacht dat ik biseksueel was, maar m’n ma dacht van niet en dat ik er nu op tiktok veel over hoor en zie en dat t een trend is enzo en nouja ze heeft meestal altijd gelijk…


3 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Hey guys

Oke dus er is sinds kort een meisje uit Italië bij ons op uitwisseling op school gekomen. Ik zit bij haar met Spaans en we klikten wel goed. Maar god ik krijg dr niet helemaal meer van m’n gedachtes af. Ze had om m’n snap gevraagd en we hebben dus heel even gesnapt, maar ik werd er n beetje nerveus van. Ze is ook wel echt knap. Maar ja ik heb geloof ik nog nooit n ‘crush?’ gehad op n meisje, dus ik ben flink in de war. Ik heb wel gedacht dat ik biseksueel was, maar m’n ma dacht van niet en dat ik er nu op tiktok veel over hoor en zie en dat t een trend is enzo en nouja ze heeft meestal altijd gelijk…

gewoon leuk mee doen dan komt alles vanzelf pik

Reputatie 7
Badge +19

Als je voelt dat je haar leuk vindt of dat je een crush op haar hebt mag je echt absoluut je gevoelens serieus nemen. Jouw moeder kan niet voor jou bepalen of je bi bent of niet, dat kan alleen jij. Dussss het is mogelijk dat je dat meisje leuk vindt. Misschien moet je dat nog ff ontdekken. Ga nog eens met haar snappen of misschien afspreken als je dat wil.

Reageer