Skip to main content
Vraag

crush mr we kennen elkaar ni

• May 11, 2025
  • 1 reactie
  • 41 Bekeken

v4p0rgr1nd
Forum|alt.badge.img

Hee!
Bij ons in het dorp is een klein, schattig winkeltje waar ik soms iets moet halen. Voor speciale gelegenheden of gewoon voor schoolspullen. Meestal kom ik daar in het weekend, dus op vrijdag, zaterdag of zondag. Dan werkt er vaak een meisje achter de kassa. Ze is denk ik ergens tussen de 15 en 17 jaar oud. Zelf ben ik 14.

Ze ziet er best wel gay uit (op een leuke manier), en ik heb het gevoel dat ze dat misschien ook echt is. Zelf ben ik ook een meisje dat op meisjes valt. In het begin zeiden we nooit wat tegen elkaar, maar inmiddels groeten we elkaar eigenlijk altijd. Laatst moest ik weer iets halen en zij stond samen met een andere medewerker bij de kassa. Misschien beeld ik het me in, maar het leek alsof ze ervoor zorgde dat zij mij kon helpen in plaats van die andere vrouw. Tijdens het afrekenen moesten we allebei lachen omdat ze me ineens ‘u’ noemde, terwijl ik duidelijk jonger ben dan zij.

Ik merk dat ik steeds vaker, als ik in de buurt van het winkelcentrum ben, denk of ik “toevallig” nog iets nodig heb. Gewoon zodat ik haar misschien weer even zie of een klein momentje met haar heb. Ik denk dat ik gevoelens voor haar begin te krijgen, ook al ken ik haar eigenlijk nauwelijks. Soms denk ik ineens aan haar op de meest random momenten.

Hebben jullie advies? Wat moet ik hiermee doen?

1 reactie

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • May 11, 2025

Wat lief. Spreek haar een keertje aan, stel je voor en vraag of ze haar baantje leuk vindt en waar ze naar school gaat of zoiets.  Als zij jou leuk vindt, laat ze dat heus wel merken dan. Als dat zo is, iets afspreken met haar en dan zien jullie wel waar het eindigt.  Succes, ik hoop dat het klikt!