Vraag

crush maar weet niet goed wat ik moet doen


Hey, ik heb een crush en hij vind mij ook leuk leuk maar me ouders moeten hem eerst leren kennen alleen hij doet soms echt anders dan normaal ik ben bang dat ik nie goed genoeg ben voor hem en weet nie zo goed wat ik moet doen 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Als hij jou leuk vind dan ben je wel goed genoeg voor hem.

Iets anders dan normaal kan misschien omdat hij gewoon wil laten merken dat hij jou ook leuk vindt.

Ik weet niet wat je bedoeld met "ik weet niet wat ik moet doen" maar volgens mij komt dat gewoon goed als je je gevoel volgt.

Reputatie 7
Badge +17

Op wat voor manier ‘anders dan normaal’? En je moet niet gaan denken dat je niet goed genoeg bent en zo, dat ben je wel. Hij vindt jou immers ook leuk.

Je hoeft een crush ook niet meteen aan je ouders voor te stellen. Dat kun je doen als de relatie wat ‘serieuzer’ wordt.

Badge

je bent sowieso altijd genoeg je moet nooit aan jezelf twijfelen, mijn advies is praat met hem erover, waarom doet ie soms anders? vertel hem hoe je je voelt.  een jonge aan je ouders voorstellen is heel wat. ik zou eerst goed met hem erover praten en zeker weten dat je hem lang genoeg kent en niet aan jezelf twijfelt. ik wens je veel succes voor de rest met hem❤️

Reageer