Vraag

crush maar degene ontwijkt me

  • 16 March 2023
  • 1 reactie
  • 45 Bekeken

Hey iedereen

Ik ben anojayx 

Ik wil jullie iets vertellen, dit is een veilig forum toch?

 

Oké dan. Hier gaan we😮‍💨

Ik zit nu in het eerste van de middelbare school.

Ik ben een beetje verlegen maar heb wel een mega leuke klas een heb ook al goeie vrienden. Met die vrienden haat ik een meisje ( of eigenlijk 2 meisjes ). Oké ik noem het eerste meisje even zick. Zick was een oude vriendin van me. Ik had goed contact met haar totdat zo opeens iets deed wat het hele groepje eigenlijk niet zo leuk vond. Ik heb dus ook nog Def ( ik haat haar niet ). Zij was een keertje bij een ander groepje gegaan. En voor ons leek het alsof wij de 2de keuze waren van Def en haar nieuwe vrienden de eerste keuze. Daar hebben we toen iets van gezegd en nu is alles weer goed tussen haar en ons. Maar het probleem is dus dat Zick nu precies hetzelfde doet precies in hetzelfde groepje ( dat is de reden waarom ik haar nu haat ). Maar Oké. Het draait eigenlijk niet om Zick, Def en het groepje. Het draait om mij, lorena en dat ene kųt kind. Ik heb dus al vanaf het begin van het schooljaar een crush op Lorena. Het grappige was dat we van hetzelfde fan zijn🤣. Maar goed. Ik mag lorena maar ik mag ( noem haar even Lynn) dus niet. Ik weet niet precies waarom ik Lynn niet mag maar het was in eerste instantie een voorgevoel. ( hebben jullie dit ook vaak of ben ik de enige ??). Maar ik vind haar steeds kųþþer worden. Ik vind dat ze best arrogant is enzo. Maar die Lynn ( is niet haar echte naam btw ) is dus beste vriendinnen  met mijn crush lorena. En ik ben ook altijd stil in lorena's buurt. Ik weet wel dat ze obsessed is met draken. Maar ik heb het idee dat lorena me ontloopt. Ze zegt ook meestal niks in mijn buurt of ze doet net alsof ik lucht ben! Is dit een teken dat ze ook een crush op mij heeft??????? 🤞

Ik hoop dat jullie het een beetje hebben kunnen snappen 

Ik hoop echt dat iemand hier raad mee weet

 

Caoi anojayx 


1 reactie

Reputatie 4
Badge +3

Als ze je ontwijkt dan heeft ze eigenlijk  sowieso niks voor je (wss) , het is juist een negatief  ding.sorry!

Reageer