Skip to main content

hey ik ben bijna 13 maar dat boeit niemand.
 

ik heb dus een crush op iemand van school.
maar ik er is dus een kleine kans dat ze niet weet dat ik besta.
ik zit op havo en zij op mavo (gemengde school).


anyways, ze kwam kijken hoe het is in mijn klas (was nog in de eerste), en ze zat bij mij in het groepje bij wiskunde wat k*t is want dat is mijn slechtste vak. dus steeds toen ze iets vroeg wist ik het niet en kwam ik tantoe dom over.
ze is uiteindelijk niet in mijn klas gekomen, maar ze heeft wel een crush gehad/heeft?! op een vriend van mij.
(die zit wel bij haar in de klas)

maar… weet iemand hoe ik er voor zorg dat ze me leuk gaat vinden of te minsten vrienden met me wil worden.

of gwn tips in het algemeen? 

Gwn een keer met haar praten of het nou in het echt is of via insta ofzo en dan kan je vrienden worden enzo. Is eigenlijk best makkelijk. 

Succes


dank je man zal ik doen


wees niet bang, laat haar zien dat je geld hebt🤑🤑🤑

 

Your's sincerely, 

Top G


tuurlijk bro 


Heeft je vriend wel contact met haar gehad? Misschien heeft hij haar snap.  Gewoon vragen en haar voegen


Heeft je vriend wel contact met haar gehad? Misschien heeft hij haar snap.  Gewoon vragen en haar voegen

ik denk wel dat hij haar snap heeft maar zou ik dat zo vragen ik denk dat hij niet eens weet dat ik  haar (-tekst aangepast door de Kindertelefoon vanwege forumregel 6.Plaats op het forum geen persoonsgegevens- ) ken en er is een kans dat zij een relatie hebben


nou jongens gezellig nieuwtje.

ze heeft gezecht dat ze me niet leuk vind en de halfe school denkt dat ik op haar ben


Reageer