Vraag

crush is zo anders

  • 10 February 2022
  • 14 reacties
  • 191 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb een soort van crush. We snappen heel veel.  Hij is 15 een ik ben 14. Ik denk dat we elkaar wel leuk vinden maar we zijn echt heel anders.  

Nu wil hij afspreken maar ik weet niet zo goed of dat slim is. Hij wil in zijn huis in de gym afspreken en dan samen sporten.

Er zijn wat dingen die ik heel leuk vind aan hem bijvoorbeeld; hij sport veel,  ik sport ook 7x per week dus het is leuk dat hij een leven heeft.  Hij is grappig.  En hij heeft een ziek goed lichaam. 

 

Wat ik niet zo leuk vind: hij heeft echt heel veel exen, ik vind eigenijk nooit iemand leuk en ik heb nooit een vriendje gehad.   Hij geeft niet zoveel om school  en hij doet vaak een beetje stoer.  Ook laat hij heel duidelijk merken dat hij mij knap vindt maar dat vind ik weer een beetje cringe.  Mijn vriendinnen vinden hem kamp maar ik vind hun vriendjes vaak kakkers. 

Wat zal ik doen? 

 

 


14 reacties

Ik zou m eerst wat beter leren kennen voordat je echt met hem gaat afspreken. Uiterlijk trekt je tot iemand aan en innerlijk laat ze echt verliefd worden. Als die liefde niet komt, dan is hij waarschijnlijk ook niks voor jou. 

Het is ook niet alleen zijn uiterlijk ( al is dat wel mooi meegenomen). Het is ook dat hij gewoon grappig is.  Hij geeft niks om de mening van anderen en dat heb ik ook.  En hij is sportief en ik sport ook veel.  Hij snapt dat ik dingen moet laten voor de sport omdat hij dat ook doet. Ik zou geen vriendje willen die alleen maar in huis hangt. 

We snappen al best lang met elkaar.  Al vanaf mei.  Soms heel veel en soms ook weken niet. Ik wil hem eigenijk niet leuk vinden maar zelfs de dingen die ik bij anderen stom vind vind ik bij hem leuker. Hij past alleen niet bij mij.  Ik snap ook wel met anderen hoor. Maar hij is eigenijk de enige jongen die ik ondanks dus dat ik het niet wil, ooit leuk leuk vond.

 

Hey Mimo,

Jullie hebben zo te lezen als best wel lang contact, het is dan logisch dat er na een tijdje afgesproken wordt.

Ik denk persoonlijk dat het het belangrijkste is voor jou om er achter te komen of je echt wat wilt met hem, als je niks wilt dan hoef je dat niet per se aan te geven, maar je kan wel subtiele hints geven dat vrienden zijn ook oké is.

Hij wil afspreken, wil jij dat ook?

Doe vooral geen dingen die je niet wilt.

Groeten van mij.

Hoi hoi,

Idk of ik echt iets met hem wil eigenlijk. En idk of hij iets met mij wil.  Misschien wil hij gewoon echt sporten om het sporten. En dan ga ik de hele tijd stressen over of hij wil zoenen. 

We hebben wel lang contact maar het is altijd een beetje grappig. Niet echt serieus ofz. Hij zegt wel dat ik heel knap ben een hij zegt ook tegen mijn vriendinnen ik ga met haar trouwen en dan mag jij wel in de schuur wonen  :D

Maar hij zoent ook wel met andere meisjes.  

 

Is het dan niet cringe om naar zijn huis te gaan? 

 

En vriend van hem zit bij mijn vriendin op school en zij zijn vrienden.   Ik zit op een andere school en hij op weer een andere school.  Is het stom om te vragen om een keer iets met zijn vieren te doen.  Dan is het niet zo ongemakkelijk ofzo.  (Maar die vriendin vindt hem echt stom omdat ze hem een beetje aso vindt en een manhoer)

Hey Mimo,

Als ik je zo hoor, dan begint het mij steeds onwaarschijnlijker te lijken dat hij alleen maar wil sporten. Misschien zit ik dat helemaal verkeerd, maar de signalen die ik zie, wijzen naar mijn mening meer naar andere activiteiten dan sporten.

Maar hey, jij kent hem en ik niet dus zal je zelf weten of ik fout zit of niet.

Mijn tip: doe voorzichtig.

Groeten van mij.

Ow en btw, het is denk ik niet cringe hoor :)

Het lijkt me niet meer dan logisch dat jullie een keer afspreken.

Nogmaals groeten van mij.

Dank je wel. Ik denk er nog ff over na. 

Reputatie 5
Badge +3

Ik zou gwn gaan en kijk wat er gebeurd volg je hart! Nog veel succes ! xx

Laat maar weten hoe het ging dan kunnen we je vanaf daar weer verder helpen!

Succes en veel plezier!

Lucas

Ja, ik denk toch dat ik hem nog even iets meer zijn best laat doen. Hij gaat er namelijk iets te veel vanuit dat ik wel precies doe wat hij wil. Ik speel geen spelletje ofz, maar ik ben ook niet het soort meisje dat in praatjes gaat trappen. 

Hij geeft me een beetje het gevoel alsof het allemaal niet veel moeite moet kosten.  Nou ja, ik vind dat ik wel wat moeite waard ben.…

Of klink ik nou heel hc ?( want dat zegt hij soms maja hij is zelf een beetje een fuckboy dus ik wil ook niet nummer zoveel zijn)

Reputatie 7
Badge +17

Ja, ik denk toch dat ik hem nog even iets meer zijn best laat doen. Hij gaat er namelijk iets te veel vanuit dat ik wel precies doe wat hij wil. Ik speel geen spelletje ofz, maar ik ben ook niet het soort meisje dat in praatjes gaat trappen. 

Hij geeft me een beetje het gevoel alsof het allemaal niet veel moeite moet kosten.  Nou ja, ik vind dat ik wel wat moeite waard ben.…

Of klink ik nou heel hc ?( want dat zegt hij soms maja hij is zelf een beetje een fuckboy dus ik wil ook niet nummer zoveel zijn)

Hoi ik denk dat je helemaal gelijk hebt hier in. Ik weet natuurlijk niet zo veel maar denk dat je goed doet dat je ook voor jezelf kiest. En hij mag bewijzen dat hij jou waard is toch ?  Ik hoop dat ik het zo goed zeg maar ik bedoel het goed :)

Grtz liefs Julian X

Nee je zegt het helemaal goed.  Heel lief. 

Eigenlijk moet je gewoon je hart volgen

Vind je hem echt echt leuk ????

Is hij een player???? 

Geloof je hem ?????

Hij is wel een player en schaamt zich daar ook niet voor.  Dat hoeft ook niet want ik je bent zoals je bent.  Ik denk wel dat hij mij echt leuk vind of in ieder geval knap, maar ik weet niet of ik dat genoeg vind.  Misschien zie ik heb net carnaval.  Dan ga ik niet naar zijn huis maar zie ik hem gewoon bij het feest.  Dat voelt fijner.

Reageer