crush is weer single

  • 10 April 2023
  • 3 reacties
  • 56 Bekeken

Badge

hoi allemaal,

ik vind al een tijdje iemand leuk (bijna 2 jaar) toen ik hem net leuk vond wist ik bijna zeker dat hij mij ook leuk vond we werden vrienden en hij deed altijd heel lief en aardig maar na 3kwart jaar kreeg hij een vriendin. ik kreeg ruzie met hem en hij werd boos. nu dacht ik als ik gwn verkering met iemand neem vergeet ik hem wel. een jongen uit mijn klas wilde wel verkering met mij maar het is soort van fake. nu is dus mijn probleem mijn crush heeft geen verkering meer sinds een paar weken maar ik soort van wel en daar is hij dus vorige week achter gekomen ik vind hem nog steeds echt heel leuk wat moet ik doen.

ik ben van plan het uit te maken met die jongen uit me klas maar ik weet niet hoe en ik weet niet of ik met mijn crush moet gaan praten of niet.

hoe maak je überhaubt een jongen duidelijk dat je hem leuk vind

(hij is een maand ouder dan mij maar zit een klas lager)

(ik ben 14 kan je dan al 2 jaar echt verliefd zijn?)

groetjes, Heleen


3 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Heyy

Ja je kan zeker langer dan twee jaar verliefd zijn, ook op je 14de. het is zeker goed om het uit te maken met je vriendje. Als je hem niet leuk vind is het niet goed om in een relatie te blijven. Ga naar hem toe of app hem dat je even wilt praten. Zeg dat je hem (toch) niet leuk vind en dat het beter is als jullie uit elkaar gaan. Miss ff lastig maar gewoon gelijk zeggen is het makkelijkst. Dan je crush. Vraag ff of je kan praten (bellen kan ook, niet appen). Zeg gewn dat je hem al heel lang leuk vind, en dat je boos op hem werd omdat je jaloers was omdat hij een vriendin had. Gewoon duidelijk zijn dat je hem leuk vind. Als hij je niet leuk vind ga je hem echt niet over winnen door te flirten ofzo.

 

succes babe!

 

Badge

Ik zou het met je huidige relatie uitmaken als hij jou ook leuk vind. Zoek op internet hoe je kan flirten met een jongen. 
 

je kan echt verliefd zijn al 2 jaar

Reputatie 3
Badge

Aanpak ligt eraan wil je je toneelstukje ophouden of niet ?  Dit kan in de toekomst voor vervelende gevallen zorgen die je dwingen een leugentje hier en daar te droppen maar kan net zo goed verdampen en zich volledig onttrekken van je relatie (if) wil je dat volhouden dan maak je het uit met de jongen met wie je nu hebt dan moet je door middel van een verlegen nocht nonchalant berichtje of ontmoeting in de gang ofzo eerste contact leggen. Laat dit langzaam opbouwen en niet te dik erboven op. Voor eerste berichtjes werkt : “Heyy lang niet gesproken hoe gaat het met je” vaak prima 

Reageer