Skip to main content

Crush in contact komen

• September 10, 2025
  • 5 reacties
  • 61 Bekeken

Forum|alt.badge.img

ik heb sinds kort een crush in tijden, we hebben niet veel contact maar ik wil wel met haar in contact komen. ik ben zelf wel verlegen toegelegd dus zomaar naar haar heen stappen en vragen om snap gaat voor mij niet, dus subtiele dingen die ik kan toepassen (als ik naast haar zit in de klas ofzo). ik zit in de 4de van vwo en zit met haar in stamklas voor info

5 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 13, 2025

Hey ​@WhyID, als je verlegen bent kun je subtiel contact maken door kleine gesprekjes te beginnen over school of opdrachten, complimentjes te geven, samen te werken bij groepswerk, of lichte grapjes te maken.

Oogcontact en glimlachen helpen ook om te laten zien dat je openstaat. Het idee is om vriendelijk en aanwezig te zijn, zodat ze je langzaam beter leert kennen en het contact natuurlijk kan groeien.

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img
  • November 23, 2025

heyyy!! ik ben een meisje en zit ook in 4 vwo,

ik denk vooral intresse tonen! veel kijken en oogcontact en als je oogcontact hebt dan niet wegkijken. Je kan als je haar alleen ziet zitten of staan dat je dan hoi zegt of bij haar gaat zitten.

Forum|alt.badge.img
  • November 23, 2025

gewoon op haar afstappen!!!! je kan het!!💕

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • November 23, 2025

@DgwA3agirl  ik heb intussen 3 dagen geleden haar snap gevraagd en ze zei ja, maar ze zit niet veel op snap en reageert droogjes dus hoe moet ik dan het gesprek voortzetten

Forum|alt.badge.img
  • November 23, 2025

Lekker beziggg!! Ze zei ja dus ze staat er wel voor open. Meiden zijn niet dom en ze weet echt wel dat vragen om iemands snap eigenlijk zeggen dat je iemand leuk vindt is. Heeft ze miss wel WhatsApp? Dat kan ook nog. En misschien voorstellen om een x fysiek af te spreken?  Iig veel succes en laat maar weten hoe het is gegaan!!❤️💪