Vraag

crush, hoe praat ik tegen hem

  • 9 April 2024
  • 6 reacties
  • 93 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Heeee,

vraagje, hoe praat je tegen een jongen die niet bij je in de klas zit en waar je uberhaupt nog nooit mee hebt gepraat? Hij is 1 jaar ouder dan mij en ik zie m wel is naar me kijken in de aula enzo, eigenlijk wil ik dat hij met mij gaat praten want ik durf t zelf exht niet.. iemand tips?


6 reacties

Reputatie 5
Badge +1

Heyy, ik heb dit ook gehad. Ik heb aan vrienden zijn Snap gevraagd en zijn nummer en zo heb ik online contact gezocht. Dat liep goed uit en nu praten we iedere dag met elkaar. Doe dat dan ook.
~Anonymous1207

Reputatie 7
Badge +7

Hi @flushedĀ 

Leuke vraag! Het advies wat @Anonymous1207Ā is al heel goed. Je kan hem inderdaad toevoegen op snap maar het is uiteindelijk natuurlijk ook de bedoeling dat jullie irl met elkaar gaan praten, als je daarmee Ć¼berhaupt al begint is dat een pluspunt vanwege zelfvertrouwen, ookal is dat spannend.

Niks is fout, kijk waar je je goed bij voelt!

Liefs ItzJustin

Reputatie 2
Badge +2

Ik heb echt geen idee wat zn snap is, heb nognooit met hem gepraat dus het zou uberhaupt een beetje raar zijn als ik hem zomaar via search toevoeg toch?

Reputatie 2
Badge

wij hebben op school een app (Teams) waarmee je met elkaar online kunt praten. Ik zou daar een mee proberen te beginnen. En als je zijn naam niet weet dan kun je (zoals ik ook heb gedaan) aan een docent vragen hoe hij heet en hem dan via een online platform een bericht sturen. En vanuit daar ook irl met hem gaan praten

Reputatie 2
Badge +2

wij hebben op school een app (Teams) waarmee je met elkaar online kunt praten. Ik zou daar een mee proberen te beginnen. En als je zijn naam niet weet dan kun je (zoals ik ook heb gedaan) aan een docent vragen hoe hij heet en hem dan via een online platform een bericht sturen. En vanuit daar ook irl met hem gaan praten

Inmiddels ben ik alweer op date geweest met 2 andere jongens sinds toen dus hijnis verleden tijd

Reputatie 2
Badge

oh okeĀ 

Reageer