Skip to main content
Vraag

crush heeft een vriendin

• September 2, 2025
  • 4 reacties
  • 142 Bekeken

NevayahX56
Forum|alt.badge.img

ik ben nu dus een jaar lang verliefd op een meisje ( als meisje ) en heb eindelijk contact met haar weten te vinden. nu vertelde ze me gister dat ze al anderhalf jaar lang een vriendin heeft. 

we praatten al een aantal weken met elkaar en ze heeft het nooit verteld. ze kijkt ook altijd heel liefdevol naar me en zegt dat ik mooi ben enzo. idk of ze mij nou leuk vind of niet :(

4 reacties

Gayperson
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • September 2, 2025

Omgggg gurlll ik vind dit echt heel zielig voor jou. Had je er een talking stage mee? Want stel ze zou dan jou vriendin ooit worden moet je altijd in je hoofd houden dat ze ook talking stages heeft met andere meiden (of jongens, mss is ze bi) 

Maar echt heel veel succes, ik heb ook nog niemand, en ik weet zeker dat je later iemand zal krijgen 

NevayahX56
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • September 2, 2025

jaaa ik had / heb een talking stage met der. ze geeft me zoveel mixed signals tho want soms reageert ze zo droog maar dan op school lachen we altijd naar elkaar. het is zo lastig 😭

Forum|alt.badge.img

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon

Hey girl weet je wat dan de beste oplossing is voor haar om er te komen of ze jouw leuk vindt

Door met haar spontaan te gaan zoenen dan kom je erachter of zij jouw ook leuk vindt.

hopelijk kan je hier iets mee groetjes😘😘😘

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 13, 2025

Het klinkt best verwarrend 💛. Het kan zijn dat ze je gewoon leuk vindt als vriend of dat ze een beetje flirt zonder dat het romantisch is. Het feit dat ze een vriendin heeft betekent dat ze op dit moment niet beschikbaar is voor een relatie.

Het belangrijkste is om je eigen gevoelens te beschermen: probeer een beetje afstand te houden als je merkt dat het pijn doet, en kijk of jullie contact vriendschappelijk kan blijven. Je kunt ook voorzichtig vragen hoe ze jullie vriendschap ziet, bijvoorbeeld: “Ik vind het soms lastig om te begrijpen hoe jij mij ziet, kan je dat uitleggen?” Zo weet je wat ze bedoelt zonder dat je verwachtingen krijgt die misschien niet uitkomen.

Je gevoelens zijn helemaal normaal, maar onthoud dat zij nu al een relatie heeft en dat je jezelf daardoor niet verdrietig hoeft te maken 💛.

xx liefs Wolf 🐺