Vraag

Crush heeft een vriendin

  • 27 March 2020
  • 4 reacties
  • 96 Bekeken

Badge

Hi, ik ben 13  en heb een crush op een vriend van mij. Het enige probleem is dat hij al een vriendin heeft. Hij heeft toegegeven dat hij mij leuk vind en pak soms mijn hand vast. Laatst was ik op de verjaardag van een vriendin en daar was hij ook. We gingen film kijken en toen zaten wij heel dicht bij elkaar op de bank. Hij pakte de hele tijd mijn hand vast en legde zijn hoofd op mijn schouder. Helaas kan ik hem nu niet zien door corona, maar ik bel nog wel met hem en dan zegt hij dat hij mij wel leuk vind en dat als ik het zou vragen terwijl hij geen vriendin heeft dat hij dan ja zou zeggen. 

Heeft iemand advies hier over


4 reacties

Badge

miss kun je met hem praten en vragen of hij je echt leuk vind of niet ofzo?

Badge

-onnodige quote verwijderd-

zou ik doen als er geen corona was helaas kan dat nu niet ¯\_(ツ)_/¯

Als hij een vriendin heeft. Waarom zegt hij dan dat hij je leuk vind en pakt hij je hand enz? Of hij speelt met je gevoelens of hij vind je echt leuk en is niet serieus/ eerlijk tegen zijn vriendin. 

Reputatie 1
Badge

Als je zijn vriendin kent zeg het tegen haar. En als ze het dan uitmaakt is hij voor jouw maar als ze het niet doet en hij pakt je hand nog eens vast moet je wel zeggen dat dat niet oke is want hij heeft een vriendin

Reageer