Skip to main content

Hii, ik heb dus al 2,5 jaar een crush op de broer van een van mn beste vrienden. en sinds vorig jaar zijn we soort van Friends with benefits geworden. en ik vind het oké maar ik denk dat ik gevoelens voor hem heb. en ik weet dat hij nog geen relatie wil en vindt dat ik nog even van alles moet genieten hij is ook 4 jaar ouder dan mij. maar hij zegt steeds dat het in de toekomst nog kan en dat hij niet met mij is zonder gevoelens, maar ik kan hem absoluut niet uit mijn hoofd zetten... wat moet ik doen nu?

Ik ken dat gevoel.

Ik was 2 jaar verliefd op een meisje en ik heb der 4x gevraagd ze zei steets nee maar op15/2/20 had ze mij gevraagd ik zei natuurlijk ja maar ze was een raar meisje het was 14/2/20 uit met haar ex en een dag later had ze met mij. Maar een week later maakte ze het uit en die dag daarna weer aan en 3 dagen later weer uit maar ze zat de helle tijd in me hoofd tot ik bedacht ik kan wel zielig zitten doen maar het helpt toch niet.

dat moet jij ook doen

Hoi

Ik stel voor dat je deze gevoelens met hem bespreekt. Op die manier weten jullie beiden wat er speelt. Voor jou lijkt het me namelijk niet prettig om deze gevoelens verborgen te houden. Het zou kunnen dat, als jullie een goed gesprek voeren, je je enorm opgelucht zal voelen. 

Gr. Kenshin

Ik ben het hellemaal eens

Hoi

Ik stel voor dat je deze gevoelens met hem bespreekt. Op die manier weten jullie beiden wat er speelt. Voor jou lijkt het me namelijk niet prettig om deze gevoelens verborgen te houden. Het zou kunnen dat, als jullie een goed gesprek voeren, je je enorm opgelucht zal voelen. 

Gr. Kenshin

Jaa daar heb je gelijk in, t probleem is dat hij wat meer bezig is met vrienden en werk etc. en hij is al de ex fix van een goede vriendin van me die nog gevoelens voor hem heeft. het is allemaal heel ingewikkeld. t punt is, ik zou alles voor die jongen doen omdat hij gewoon heel speciaal en uniek is en ik wil dat niet kwijt. en ik ben bang dat als ik zeg dat ik gevoelens heb, dat hij de hele vriendschap afkapt en dat het akward wordt wanneer ik bij mijn beste vriend, en dus ook bij hem thuis kom of als ik hem zie op een feest in het weekend... 

Hoi

Gr. Kenshin

Jaa daar heb je gelijk in, t probleem is dat hij wat meer bezig is met vrienden en werk etc. en hij is al de ex fix van een goede vriendin van me die nog gevoelens voor hem heeft. het is allemaal heel ingewikkeld. t punt is, ik zou alles voor die jongen doen omdat hij gewoon heel speciaal en uniek is en ik wil dat niet kwijt. en ik ben bang dat als ik zeg dat ik gevoelens heb, dat hij de hele vriendschap afkapt en dat het akward wordt wanneer ik bij mijn beste vriend, en dus ook bij hem thuis kom of als ik hem zie op een feest in het weekend... 

Ik snap dat dit lastig is, misschien kan je gewoon een x aan hem vragen of hij iets met je wilt doen..

Hm, ik snap je twijfels. Inderdaad niet gemakkelijk te voorspellen wat het bekennen van jouw gevoelens voor jullie toekomst samen zal betekenen. Denk je dat je het liever nog wat aankijkt? Dat je je gevoelens zeg maar tijd biedt om uit te zoeken wat ze betekenen, wat je ermee wilt, etc. Wie weet zwakken de gevoelens af, of worden ze sterker, waardoor jij misschien wel begint te weten wat ermee te doen. 

Gr. Kenshin

Hm, ik snap je twijfels. Inderdaad niet gemakkelijk te voorspellen wat het bekennen van jouw gevoelens voor jullie toekomst samen zal betekenen. Denk je dat je het liever nog wat aankijkt? Dat je je gevoelens zeg maar tijd biedt om uit te zoeken wat ze betekenen, wat je ermee wilt, etc. Wie weet zwakken de gevoelens af, of worden ze sterker, waardoor jij misschien wel begint te weten wat ermee te doen. 

Gr. Kenshin

heb het inderdaad wat laten bezinken en intussen heeft hij een nieuwe vrienden, komt er dus op neer dat het voor hem allemaal niks betekende... jammer.. maarja niks meer aan te doen, i moved on

Kan gebeuren, maar inderdaad jammer dat het zo gelopen is. Wel sterk van je dat je er zo sportief mee omgaat. 

Gr. Kenshin

Reageer