Skip to main content
Vraag

Crush flirt met me maar heeft vriendin?!

• September 29, 2025
  • 3 reacties
  • 33 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey guys,

Het is dus prc wat de titel zegt. mn crush heeft een vriendin maar flirt er hel-e-maal op los met me. iedereen ziet het. mn vrienden zeiden het ook tegen me: hij flirt heel erg me me, ik ben niet delusional. kom ik er achter dat hij een vriendin heeft. wel recent pas. (paar weken 1-2). de grote vraag is nog, waarom doet hij dit? geen idee, maar of hij kiest voor mij of voor haar, want zijn vriendin zit niet bij me op school. wat moet ik nu doen? aub geen ideeën zoals confronteer hem, want dat ga ik echt niet doen.

help a girl out xx

3 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 30, 2025

Dat is best stom van hem, want dan doet hij eigenlijk niet eerlijk tegen haar en ook niet tegen jou. Jij hoeft daar niks aan te doen hoor, want jij hebt niks fout gedaan. Maar je moet wel een beetje opletten, want als hij nu al zo doet, misschien doet hij dat later ook bij jou.

Jij verdient iemand die echt alleen jou leuk vindt en niet twee mensen tegelijk. Dus het slimste is om een beetje afstand te houden en niet te veel mee te doen met dat geflirt. Dat is niet omdat jij saai bent, maar omdat jij beter verdient.

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • September 30, 2025

Dat is best stom van hem, want dan doet hij eigenlijk niet eerlijk tegen haar en ook niet tegen jou. Jij hoeft daar niks aan te doen hoor, want jij hebt niks fout gedaan. Maar je moet wel een beetje opletten, want als hij nu al zo doet, misschien doet hij dat later ook bij jou.

Jij verdient iemand die echt alleen jou leuk vindt en niet twee mensen tegelijk. Dus het slimste is om een beetje afstand te houden en niet te veel mee te doen met dat geflirt. Dat is niet omdat jij saai bent, maar omdat jij beter verdient.

xx liefs Wolf 🐺

Je hebt wel gelijk hierin en ik was ook al van plan om meer afstand van hem te doen, maar het blijft oneerlijk en pijn doen helaas:(( Ik heb namelijk nooit geluk met zulke dingen loll

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 1, 2025

Er gaat vast wel iemand op je pad komen die wel bij je past en jouw alle liefde geeft ipv aan twee mensen

xx liefs Wolf 🐺