Skip to main content

Hey

Ik snap heel de dag door met een jongen maar zo net zat hij in de klas en appte ik hem maar hij reageerde ineens heel kortaf en droog dus ik dacht oke ik ga niet verder in gesprek en eindigde het maar kan het zo zijn dat als hij bij vrienden is voor mij schaamt of wat is het?

Groetjess

Hoi saar23! 

weet je.. ik denk dat jongens eenmaal zo zijn… Het ligt niet aan jou maar ik denk dat je vriendje zo doet omdat ie cool over wil komen. Ik denk dat hij bang is dat hij er niet meer bij hoort als hij zo veel aandacht aan jou besteed… anders moet je er gewoon over praten met hem. Dan heb je er iets meer aan en dan weet je meteen waarom hij zo doet.

 

groetjes!


Hey saar23,

Ik ben zelf ook een jongen en het kan inderdaad zo zijn dat jongens zich stoerder gedragen wanneer vrienden erbij zijn. Dat betekend meestal niet dat die jongen je niet ziet zitten. Sterker nog, soms kan het zelfs zijn dat hij dat zelfs doet indruk op jouw te maken. Jongens denken vaak namelijk dat meisjes het leuk vinden als ze een beetje stoer overkomen.

Als hij met zijn vrienden erbij minder actief met jouw bezig is, dan komt dat omdat jongens, in tegenstelling tot meisjes, veel minder snel aan hun vrienden zullen vertellen dat ze een meisje wel zien zitten. Hij wilt het waarschijnlijk gewoon nog even geheim houden. Hij schaamt zich niet voor je. Veel jongens wachten nou eenmaal wat langer met het naar buiten brengen van dit soort dingen.

Natuurlijk is het altijd een goed idee om het er gewoon met hem over te hebben. Dat kan nooit kwaad. Je weet dan ook gelijk wat er bij hem speelt dat hij zich zo gedraagt.

Veel succes!


Reageer