Skip to main content
Vraag

crush eruit gestuurd

• June 24, 2025
  • 2 reacties
  • 54 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo allemaal ik heb een vraag 

mijn crush heeft dus gelachen over een grspje over een ziekte en zij had niet door dat het over die ziekte ging. 

Ik dacht is het niet slim om een berichtje naar de docent te sturen en het uit te leggen. ze is gesnicht.

wat is het slimste om nu te doen en hoe kan ik haar krijgen 

alsjeblieft antwoord

2 reacties

JeBentNietAlleen
Forum|alt.badge.img+1

Kijk, zij lachte wel om dat grapje, maar ze wist gewoon niet dat het over een ziekte ging. Ze bedoelde het echt niet verkeerd. Dus ik vind het niet slim om gelijk naar de docent te stappen of er een probleem van te maken. Het was geen gemene bedoeling of zo. Iedereen lacht wel eens ergens om zonder het helemaal te snappen.

Ik denk dat het beter is om gewoon even met haar zelf te praten, gewoon rustig. Zeggen dat het misschien niet zo chill was, maar ook dat ik snap dat ze het niet doorhad. Dan weet ze het en is het klaar.

En over dat ik haar leuk vind: doe gewoon normaal tegen haar , aardig doen, beetje praten en kijken hoe ze is. Niet moeilijk doen of haar erin laten lopen of zo. Gewoon rustig aan en jezelf blijven. Dat werkt het best.

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • June 25, 2025

Hey, ik begrijp dat zij gestraft is terwijl ze niks verkeerds bedoelde? Dan is het best lief als je voor haar op komt en het aan die docent uitlegt. Want het was dus een misverstand en dan is het niet terecht dat ze straf kreeg. Bedoel je ook dat je haar dat wil laten weten? 

Liefs, Tover xxx