Skip to main content

Hallo,

Sorry voor mijn lange verhaal, mijn probleem staat in het kort in de laatste alinea.

Ik heb dus een crush zoals je al aan de titel kon zien, ik noem haar voor nu even appel.

Vroeger op de basisschool zat ik bij appel in de klas, toen vond ik haar ook al hartstikke leuk. Maar toen ik naar de middelbare ging verloren we contact. Tijdens de periode dat ik geen contact met appel had heb ik natuurlijk heel veel mensen leuk gevonden, maar appel bleef steeds terugkeren. Ookal had ik haar al 3 jaar niet gezien, ik vond haar nog steeds leuk. Nou zocht ik dus een nieuwe sport, en het werd uiteindelijk hockey. Maar appel zit dus ook op hockey bij dezelfde club, en daar ontmoette ik appel weer. Ze voegde mij toe op snap en we begonnen met snappen en al dat gedoe. Nu snap ik al ongeveer 3-4 maanden met haar. En ik vind haar nog steeds leuk, ik zou alles voor haar geven.

En, ik denk dat appel mij ook een tijdje leuk vond. En we gingen altijd bellen in de middag, avond en ze belde me zelfs een keer wakker. Ik sprak vaak met haar af, ookal was dat altijd met iemand anders, maakte mij niet zoveel uit. 

Maar ze vond een andere jongen dus leuk in de periode dat wij steeds aan het afspreken waren en heel vaak belde. Ik noem hem druif. Appel vond druif dus leuk, dat vond ik niet zo leuk. Maar ik bleef mijn best doen. Toen ze druif iets beter leerde kennen vond ze hem niet meer leuk. Ik dus helemaal gelukkig en weer vollop mijn best doen. Maar nu praat ze weer met iemand anders, ik noem hem even druif 2. Ik denk dus dat het wel wat kan worden tussen appel en druif 2. En ik wordt gewoon zo jaloers en verdrietig hiervan.

In het kort, ik vind iemand leuk en iedereen (echt iedereen) dacht dat zij mij ook leuk vond. En ze praat het meeste met mij, maar alsnog praat ze ook met andere jongens, en dan ook op een andere manier. Bij mij zegt ze bijvoorbeeld "Oh oke" en bij de andere jongen "WAT ECHT?" Als je snapt wat ik bedoel, ze geeft me van die gemixte signalen. Wat moet ik doen?

Geen reactie

Reageer