Vraag

Crush crisis!

  • 9 March 2024
  • 1 reactie
  • 65 Bekeken

Reputatie 1
Badge
  • Net nieuw
  • 4 reacties

Ik (meisje, 12 jaar) vind dus een jongen (13 jaar) leuk. Als sinds het begin van het schooljaar. We snappen de hele dag door en ik zit dus naast hem bij Nederlands, daar praat hij de hele tijd tegen elkaar. Ook bij wiskunde zitten we soort van naast elkaar, alleen daar zit een loop pad achting iets tussen. Hij praat dan ook de hele tijd tegen mij. Hij heeft me 1 wiskunde les iets verteld over hoe hij meisjes ging “rizzen”, hij heeft me toen een filmpje laten zien. Later die dag stuurde hij mij een snap met diezelfde pose. Elke les merk ik dat hij de hele tijd naar mij kijkt. Maar dan heb je z’n beste vriend. Ik vind hem een prima jongen hoor, hij is erg aardig, maar ik vind hem absoluut niet leuk. Maar hij snapt me ook de hele tijd, probeert de hele tijd mijn aandacht te trekken (net zoals m’n crush hehe) en doet heel erg z’n best om op te vallen. Ik wil niet dat hij denkt dat ik hem leuk vind, want ik vind m’n crush leuk (duh). Wat moet ik doen?


1 reactie

Reputatie 2
Badge +2

Gewoon 1x per dag ofzo reageren op die vriend van je crush, dus niet constant hem snappen maar je crush snappen

Reageer