Skip to main content
Vraag

CRUSH CRISIS!

• November 24, 2025
  • 1 reactie
  • 45 Bekeken

Forum|alt.badge.img

AAAAAHHHHHHH!!!!! Dus ik vind een meisje leuk heel leuk hoor, maar ze heeft al een vriendin. Nou ik probeer er al VIER MAANDEN overheen te komen. Maar het word steeds erger. EN NU HEEFT MIJN ENGELS DOCENT ONS OOK NOG NAAST ELKAAR GEZET!!!! Aan het begin was het wel prima we praatten niet veel , dus er was niets aan de hand. Nu praten we heeeeel veel. En ze komt steeds naar mij toe als ze iets te zeggen heeft. MAAR VANDAAG gaat ze naast me zitten en de jongen achter ons vroeg wat er op haar nek zat. EEN ZUIGZORN DAT ZIE JE ZELF OOK WEL TOCH?!?!?!?! En toen moest ze dus uitleggen dat dr vriendin dat had gedaan. AAAAHHHHHHH!!!! Op onze school doen we dus zegmaar een sinterklaas viering met lootjes en je moet iets te drinken kopen ofzo. EN RAAD WIE MIJ HEEFT GETROKKEN!!!!! ja zij!!!!! Later in die les van Engels vroeg m'n ex aan haar wie zie had(ze zijn vrienden want m'n leven is nog niet erg genoeg natuurlijk) en ze roepte HAHAH JE EX. Toen zei hi:"zeg dat niet zo hard!" EN ZIJ ZEI haha ze is nu van mij en pakte me vast!!!!! Mijn buik voelde als de vlindertuin in blijdorp 

Maar eehhhh mijn vraag is dus hoe kan ik dit aan m'n vriendinnen vertellen. WANT IK KAN HET NIET MEER VOOR MEZELF HOUDEN!!!! En hoe kom ik hier overheen? 

Dat was m weer!

Groetjes, 

Nachtuilxxx 

1 reactie

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • November 25, 2025

Wat een lief verhaal.  Ik zat dat met een brede glimlach te lezen.  Hebben jullie nu wat of is het bij die ene keer vastpakken gebleven?

Zeg gewoon tegen je vriendinnen dat je dolverliefd bent en dat het andere meisje zo leuk doet.  Ze zullen heel blij voor je zijn - zo zijn vriendinnen.