Crush boos!

  • 4 May 2020
  • 8 reacties
  • 146 Bekeken

Badge

Ik ben C (mijn voor letter) ik ben 13 jaar doe vmbo klas 1

 

Ik heb een crush op een meisje sinds begin het school jaar. Ze is knap en in het begin heel aardig tegen me. We speelden tijdens de les staar wedstrijdjes en konden goed lachen. Tot op een dag imand in de klas zij dat we iets hadden wat niet zo is. Ik vond haar wel leuk maar dat wist ze niet. En scheinbaar vind ze het niet zo leuk dat die gene dat zij want. Ze was best boos en dm,de me via instagram. Ze zij dat ze wou weten of ik dr leuk vond of niet. Maar ik wou niet liegen maar ook niet toegeven dus ik zei meschien en kan. De volgende dag op school werd ik onder vraagt door dr bestie.s . Maar vrij weinig effect want ik durfde weer niet toegegeven want de halve klas was erbij. Toen was ze vrij afstotelijk ze negeerde me volledig. En dat duurde ongeveer een week. En toen ging ze opzich wel weer normaal doen. Toen kwam corona en ik baalde aangezien ik alleen in RealLive contact met haar had. Nu gisteren heeft mijn beste vriend contact met haar gezocht en het volledig verpest. Hij zegde allemaal dingen die super vernederen zijn. Zoals dat ik klaar kwam op foto.s van haar. En geil werd van dr naam wat dus NIET! Waar is. Nu begint school weer binnenkort en ben ik bang dat ik hier problemen mee krijg. En ze het aan de hele school gaat vertellen  terwijl ik dit niet eens heb gedaan!

 

Heeft imand tips voor mij

(Ik vind haar nog steeds leuk)

 

 

 


8 reacties

Hoi

 

Ik stel voor dat je dit meisje een bericht stuurt, waarin je uitlegt wat je in dit topic verteld hebt; dat je wel degelijk gevoelens voor haar hebt, dat wat je beste vriend over jou zei verzonnen was, enzovoort. Op die manier weet ze hoe je je voelt, en heb jij kunnen meedelen wat er aan jouw kant speelt. Wie weet stuurt ze wel een begripvol berichtje terug :slight_smile: Tieners kunnen in groep namelijk erg anders doen dan wanneer je ze privé spreekt. 

 

Gr. Kenshin

Hee

Ik zou haar vertellen wat je voelt want als je dit niet doet is misschien je kans voorbij, en misschien vind zij jou ook wel leuk ;). En ik zou inderdaad zoals Kenshin al zegt er bij vertellen dat datgeen  wat je vriend vertelde niet waar is.

Badge

Dankje ik ga het proberen

En wat heeftie gezegd 

Reputatie 1
Badge

Wacht soms even, als ze jou leuk vindt zal ze zeker contact opnemen.

Als je hier niet tegen kan laat je het haar gewoon weten, stuur een lang appje waarin alles duidelijk wordt (EN ECHT ALLES, anders fok je het op)

Greetz: Ikbenlekkeranoniem

 

Badge

Ik heb het bericht verzonden

 

Ze reageerd niet. Het voelt alsof ik verloren ben. Ik ben vooral bang dat ze me belachelijk gaat maken op school. Over wat mijn maat tegen haar heeft verteld.

Ik weet soms gewoon niet meer wat ik moet doen.

Wat een goede maat heb je dan zeg, als hij zoiets tegen een meisje gaat zeggen dat jij leuk vind.

probeer haar anders eens te bellen, en misschien ligt ze al te slapen en reageerd ze daarom niet op je bericht.

Badge

Wat een goede maat heb je dan zeg, als hij zoiets tegen een meisje gaat zeggen dat jij leuk vind.

probeer haar anders eens te bellen, en misschien ligt ze al te slapen en reageerd ze daarom niet op je bericht.

Ja i know ik heb nu ruzie met hem. 

Reageer