Ik ben C (mijn voor letter) ik ben 13 jaar doe vmbo klas 1
Ik heb een crush op een meisje sinds begin het school jaar. Ze is knap en in het begin heel aardig tegen me. We speelden tijdens de les staar wedstrijdjes en konden goed lachen. Tot op een dag imand in de klas zij dat we iets hadden wat niet zo is. Ik vond haar wel leuk maar dat wist ze niet. En scheinbaar vind ze het niet zo leuk dat die gene dat zij want. Ze was best boos en dm,de me via instagram. Ze zij dat ze wou weten of ik dr leuk vond of niet. Maar ik wou niet liegen maar ook niet toegeven dus ik zei meschien en kan. De volgende dag op school werd ik onder vraagt door dr bestie.s . Maar vrij weinig effect want ik durfde weer niet toegegeven want de halve klas was erbij. Toen was ze vrij afstotelijk ze negeerde me volledig. En dat duurde ongeveer een week. En toen ging ze opzich wel weer normaal doen. Toen kwam corona en ik baalde aangezien ik alleen in RealLive contact met haar had. Nu gisteren heeft mijn beste vriend contact met haar gezocht en het volledig verpest. Hij zegde allemaal dingen die super vernederen zijn. Zoals dat ik klaar kwam op foto.s van haar. En geil werd van dr naam wat dus NIET! Waar is. Nu begint school weer binnenkort en ben ik bang dat ik hier problemen mee krijg. En ze het aan de hele school gaat vertellen terwijl ik dit niet eens heb gedaan!
Heeft imand tips voor mij
(Ik vind haar nog steeds leuk)