Crush aanspreken

  • 2 November 2020
  • 6 reacties
  • 119 Bekeken

Badge

Hey!

Ehm nou ja… Ik heb een crush op iemand die mij niet kent, en hij is ook 2 jaar ouder.

Ik zie hem heel vaak op school, maar hij mij waarschijnlijk niet.

Hoe kan ik hem aanspreken? Of contact met hem krijgen?


6 reacties

Badge

Nog even wat extra info:

Mijn vriendin heeft een broer en die broer is dan weer bevriend met HEM.

Ook speelt ie gitaar in een bovenbouw band:)

Social media maakt dat heel makkelijk. Stuur hem een volgverzoek op Insta of snap en stuur een berichtje/snap. Dat is het makkelijkste. 

Badge

Social media maakt dat heel makkelijk. Stuur hem een volgverzoek op Insta of snap en stuur een berichtje/snap. Dat is het makkelijkste. 

Bedankt! Maar dat heb ik al geprobeerd en volgens mij heeft ie geweigerd:grin:  Nu heb ik ook geen pf van mezelf, maar van mn kat, hahahah. Dus ik snap wel dat ie dát niet perse accepteert.

Reputatie 2
Badge +2

ik zou zeggen als je hem echt leuk vind moet je toch het risico nemen om ge weigerd te worden

loop in de pauze een keer naar hem toe als je ziet dat die alleen is ik zou het niet doen met zijn vrienden er bij want dan gaan die vrienden af vragen wie je bent en als hij je ook nog niet goed kent zal ik het niet doen met zijn vrienden er bij

loop naar hem toe en zeg iets van hey jij speelt toch gitaar en stel daar wat vragen over of zeg dat je dat ook wil leren. dan kan het of gezelig worden of het kan akward worden maar je moet dat risico nemen

ik denk dat dit voldoende info is voor een gesprek heb je meer info nodig laar het me weten!!
 

kuzz

Badge

-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

Heel erg bedankt! Ik hoop dat ik het durf, maar ik zal het proberen.

Reputatie 2
Badge +2

-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

Heel erg bedankt! Ik hoop dat ik het durf, maar ik zal het proberen.

sucess laat je weten hoe het ging  <3!

Reageer