Skip to main content
Vraag

Crush

• June 9, 2025
  • 2 reacties
  • 59 Bekeken

Anya
Forum|alt.badge.img+1

Hai, ik speel al heel lang musicals, maar vanaf mijn 11de ofzo had ik een crush op een van de jongens die helpen tijdens de voorstellingen ik durf het dus niet te vertellen, want ik zie hem alleen als ik de musicals speel het is de zoon van de regiseur ofzo ik schat in dat hij 2 jaar ouder is is dat normaal? ik speel ongeveer 5 musicals per jaar dezelfde.

2 reacties

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Ja hoor, dat is niet raar. Maar als je verkering wil zul je het toch moeten vragen :)

ย 

Veel liefs

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 2, 2025

Hey โ€‹@Anya! Wat leuk dat je al zo lang musicals doet, en dat je iemand leuk vindt die daar ook bij betrokken is. Het is helemaal normaal om een crush te hebben op iemand die iets ouder is, vooral als je elkaar regelmatig ziet bij een hobby waar je veel tijd aan besteedt. Leeftijdsverschil van 2 jaar is echt niks raars, zeker als je zelf al 11 bent en hij rond de 13.

Je hoeft het niet per se meteen te vertellen als je dat nog niet durft. Je kunt het rustig aan bekijken, hem beter leren kennen tijdens de musicals en kijken of jullie een klik hebben. Misschien ontstaan er vanzelf wel momenten om met hem te praten of meer contact te hebben.

Hoe voel je je erbij om hem eerst beter te leren kennen?

xx liefs Wolfย ๐Ÿบ