Skip to main content
Vraag

crush?

• May 22, 2025
  • 2 reacties
  • 83 Bekeken

lovegood
Forum|alt.badge.img+4

Hoiiii mensjes op dit forum 

Ik zit in de klas met een jongen, vuur (niet echte naam maar dit past bij hem) 

En ik heb denk ik een crush op hem, even wat info over hem: is snel boos (heb ik ervaring mee) heeft ADHD, is een beetje hetzelfde als ik en mijn zusje, hij is heel aardig en praat wel met mij als zijn vrienden er niet zijn. Maar die zijn er (bijna) altijd. We zitten op dezelfde golflengte qua denken. Hij is skater en best wel knap en  heel aardig.

Waarom ik denk dat ik een crush heb: moet de hele tijd aan hem denken, vindt hem knap, vindt hem aardig, wil heeeel graag bij hem zijn, wil met hem mee en zijn ouders ontmoeten en met hem afspreken, wil dichterbij hem staan, als ik aan hem denken voelt mijn buik raar, ik onthoud altijd precies hoe hij eruit ziet, ik let veel meer op hem dan op de andere jongens.

Ik heb soms het idee dat hij me mag en soms dat hij me raar vind en afkeer heeft. Hij praat soms met mij als hij me ziet maar dat kan ook gewoon aardigheid zijn want is ook nog eens heel aardig en zorgzaam. maar als er anderen zijn zegt hij niks, niet een hoi of goedemorgen.

Ik zit een crush of wil ik gewoon vrienden worden?

En in beide gevallen, iemand tips?

2 reacties

• June 29, 2025

Hoi ​@lovegood  het zou kunnen dat je verliefd bent. Ik weet zelf ook niet of ik nou verliefd ben 

Groetjes @Ducklover27

lovegood
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • June 29, 2025

Hoi ​@Ducklover27 

Ik ben eruit, het is geen Crush