Hii anoniempe!
Wat leuk dat je iemand leuk vindt en dat hij nog steeds met je praat, zelfs nu jullie niet meer in dezelfde klas zitten. Het klinkt alsof hij zeker interesse in je heeft, vooral als hij zoveel over je praat!
Als je wilt, kun je hem op een grappige manier iets vragen zoals: “Grapje, maar je praat wel veel tegen me… denk je veel aan me ofzo?”
Dat houdt het luchtig en speels, maar geeft hem de kans om te laten weten wat hij denkt. Als dat te spannend is, kun je natuurlijk ook gewoon doorgaan met praten en kijken hoe het zich ontwikkelt!
Doe vooral waar jij je fijn bij voelt. Want gevoel zegt ook vaak al veel!
Ik zou een met hem gaan praten en dan misschien nummers uitwisselen. Als je niet weet hoe je dit moet doen heb ik hieronder een paar opties op een rijtje gezet.
- Loop in de pauze of in de fietsenstalling eens naar hem toe en probeer een gesprek te starten. Je kan als het in de pauze is bijvoorbeeld vragen: hey, welk vak heb jij zo meteen? Wij hebben zo …. Of iets in die richting
- Als je hem (toevallig) in de pauze ziet zou je voor de grap zijn lunch of zo af kunnen pakken.
- misschien kan je op een schooluitje samen met jouw vrienden en zijn vrienden samen gaan lopen
4. Je kan naar hem appen (als je eenmaal zijn nummer hebt en jullie veel contact hebben) ‘hoi, vindt je het leuk om samen deze …. challenge te doen (een taart bakken zonder zicht, daarbij moet je namelijk veel voelen)
ik hoop dat ik je heb geholpen, je kan altijd om meer ideeën vragen en meer advies als het al wat verder is veel suc6 en als dat niet genoeg is suc7
Als ik het zo hoor heeft hij wrschnlk al je nummer, dus dan kan je een spelletje spelen (sorry voor deze uitleg maar, ik probeer te helpen:) )
jij: Hoi, wil je een engels spelletje met de chat met mij spelen?
hij: oke, wat is het
jij: je moet het engelse woord afmaken
hij: oke
jij: i like insta
hij:gram
jij: i like tik
hij: tok
jij: i like you
hij (geschokt): wat zei je/ik jou ook (best kleine kans trwns) of hij maakt gewoon af: tube
als hij de 1e of 3e doet, kan je zeggen: Do you like me
hij: nee/ja of hij zegt: jij bent echt raar!! Als hij youtube en dit niet had afgemaakt en hij zegt: jij bent raar, waar heb je het over?! dan zeg je: nee nee nee, het was meals!
nogmaals, sorry voor de lange uitleg (je hoeft hen ook niet te gebruiken) maar hopelijk helpt dit miss
Groetjes S