Vraag

Crush?

  • 21 April 2024
  • 2 reacties
  • 59 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hallo, 

Ik heb advies nodig…

Ik ben een meisje en 12 jaar (over iets minder dan 2 maanden 13).  Ik zit op de middelbare in de brugklas. Ik ben lesbisch (ten minste, zo label ik mezelf op dit moment). Ik heb niet zoveel ervaring met liefde of crushes. Ik heb 1 keer eerder een crush gehad, dat was op een meisje waarmee ik op sport zat. Zij kwam uiteindelijk bij mij in de klas en ik leerde haar beter kennen. Mijn crush is toen overgewaaid, omdat ik met haar 'echte' persoonlijkheid beter af was als vriendinnen. We zijn nu dus goede vriendinnen.

Nu, da's allemaal leuk en aardig, maar dan komt nu mijn echte probleem/vraag achtig.

Er is een ander meisje bij mij op school, het is een kleine middelbare school (gymnasium), dus je ziet iedereen vaak (al is het maar in de gangen).  Ik zag haar voor het eerst op het kerstgala (basically een disco met mooie jurken en pakken 😂). Later zag ik haar steeds vaker in bijv de aula. Natuurlijk kan je de seksualiteit van iemand niet op het uiterlijk bepalen en dat moet je ook niet doen, maar als ik dat alsnog even doe: haar uiterlijk en stijl schreeuwt zo ongeveer 'masc lesbian!!!'.

Ze heeft een hele coole stijl, haar haar is kort en mooi. En over het algemeen vind ik haar echt heel vet/mooi. Wanneer ze langs loopt kan ik er niks aan doen, maar dan ga ik staren. Ik krijg dan altijd een beetje raar gevoel in mijn onderbuik (is dat wat mensen vlinders noemen?). Ik vind haar gewoon heel cool ofz?