Vraag

crush

  • 16 November 2023
  • 4 reacties
  • 67 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1

Heyy allemaal

Als je een crush hebt op iemand die redenlijk knap is, en jij absoluut niet. Maakt dat dan uit? En als mensen dan zeggen: Het gaat om het innerlijk, niet het uiterlijk. Is dat dan gwn n cliché mensen die wat minder mooi zijn gerust te stellen. Of is het echt zo? Hoe denken jullie hierover?

Felix♡


4 reacties

Reputatie 5
Badge +1

Heyy!

Voor mij gaat het zeker meer om het innerlijk. Ikzelf ben niet zo knap (Imo) maar ik heb alsnog iemand waarmee ik een goede relatie heb (en zij is sws een 10/10) 
Ik zeg altijd ‘Looks attract, personality keeps’ 
En dat is ook zo.

Maar ja, innerlijk en vertrouwen zijn het belangrijkste en je moet vooral daar op letten. 

Reputatie 7
Badge +7

Dat verschilt natuurlijk per persoon, de ene valt alleen op innerlijk en de andere vind beide best belangrijk.

Ik weet dat een paar een vrienden ook vooral op innerlijk vallen dus ja, die zijn er zeker wel en het is echt zo.

Voor mij zijn beide belangrijk om eerlijk te zijn, ik ben ook niet de knapste hoor😁maarja..

Reputatie 5
Badge +1

Dankje, goeie tip! 

Reputatie 5
Badge +1

Dat verschilt natuurlijk per persoon, de ene valt alleen op innerlijk en de andere vind beide best belangrijk.

Ik weet dat een paar een vrienden ook vooral op innerlijk vallen dus ja, die zijn er zeker wel en het is echt zo.

Voor mij zijn beide belangrijk om eerlijk te zijn, ik ben ook niet de knapste hoor😁maarja..

Haha, heb ongeveer hetzelde🙃

Reageer