Vraag

crush

  • 16 May 2023
  • 2 reacties
  • 29 Bekeken

Reputatie 2
Badge

heey

ik vind een jongen leuk uit mijn beste vriendin haar klas. 

Sinds vorige week weet hij dat ik hem leuk vind. want vrienden van mij hebben gesnitcht. daarvoor peste zijn vrienden mij al met hem. ook als  ik door de gangen loop hoor ik “kijk(zn naam) je vriendin” ik vindt t heel kut dat hij t nu weet dat ik hem leuk vindt. wat moet ik doen?

xoxo


2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Vervelend voor je. Ik zou of het negeren, of het omdraaien naar iets grappigs, zoals een kusgebaar naar hem maken voor de grap of zeggen ‘Ja, dat zou hij wel willen.’ en dan lachen. En als je het echt vervelend vind worden kan je vragen of ze er mee willen stoppen, en anders naar de mentor gaan.

 

-OnlyMe

PS.  Voor dat kushandgebaar of dat zeggen, moet je wel overtuigend overkomen, ik denk dat mensen wel kunnen lachen om je, maar meer omdat je dan het lef hebt omdat te doen. Ik heb het zelf wel eens gedaan, en het werkt bij mij prima, en op gegeven moment stopt het ook gewoon.

Badge

Hey, 

wat irritant dat mensen van die opmerkingen maken over jou liefde voor hem. Ze maken er gewoon een spelletje van en dat is niet oké. Let is een keer op zijn reactie wat hij doet als zoon opmerking word gemaakt. Of hij juist bloost of erom lacht en raar naar je kijkt. Misschien kom je er zo een beetje achter wat hij van jou denkt. En als hij raar kijkt, kan je misschien goed contact met hem zoeken en closer worden. Ik snap dat dat spannend is, maar probeer het, want je moet wat met je gevoelens.

je kan dit, ik geloof in je x

heel veel liefs van mij 💋

Reageer