Skip to main content

HELPPP MIJ!!  

 

in mijn klas zit dus een jongen van denk ik 12 of 13 (ik ben 12)

en ik ben echt smoor verliefd op hem, ik denk elke dag aan hem, kan niet slapen door hem enz.

maar ik durf niet met hem te spreken want ik ben bang.

hij zit altijd met zijn vrienden enzo.

wat moet ik nu doennnn help mij!

 

ps: ik zit in de eerste maar zit op een montessori school Dat is dat je maar een lokaal hebt voor lessen en dat je zelf kan kiezen naar welke les je op een dag wilt gaan!

Is al 2 maanden geleden zie ik, dus is er al een update?

Ik durf zelf ook niet een jongen aan te spreken, dus ik volg dit topic even, maar als je het je vriendinnen durft te vertellen zou ik vragen aan hun of ze je kunnen helpen om dichterbij zijn groepje te komen. Ze kunnen je misschien ook helpen om in de klas dichterbij hem te komen. Succes en hoop dat anderen nog tips hebben. 


Ik heb heel veel hoofdstukken in dit verhaal

Leeftijd

1. ik zou zelf eerst om de leeftijd vragen (want dat is een normale vraag in mijn ogen) en dat vondt mijn ex-vriendin goed. Maar ja je weet het nooit als meid zijnde bij een jongen, kijk ik kan niet vertellen hoe oud die is, maar je zou het wel gewoon kunnen vragen denk ik.

2. Slaapproblemen, had ik ook de eerste paar maanden, maar als je andere dingen doet, met vriendinnen en denken aan leuke dingen gaat dat wel over, wat ik zelf heb gedaan. Op school had ik toen wel het verliefde gevoel op m'n ex maar dat is gewoon niet te voorkomen om niet aan hem/ of haar te denken

3. Aanspreken, durfde ik ook bijna op het begin niet bij m'n ex, maar ik dacht gwn f*ck it en doe het gewoon. Anders kom je ook niet verder.

4. Vrienden, ja dat is dan pech, als je hem op de gang of in de hal ziet lopen, spreek hem/haar dan aan.

 

Ik ben voor de duidelijkheid geen Expert ik deel mijn ervaring en hoe ik dat deed, misschien helpt dit je verder

 

groeten en nog een fijne avond, djego

 


Reageer