Vraag

crush

  • 28 February 2023
  • 7 reacties
  • 165 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

hey! Ik ben een jongen van 14 (volgende week 15) en ik heb een crush op een jongen uit mijn klas, alleen ik heb best wel erg t idee dat ie misschien wel hetero is maar hij geeft me best wel mixed signals. Maar ik trek t eigenlijk echt niet meer dat hij wel mixed signals geeft en dat ik het m niet durf te vertellen dat ik m super leuk vind omdat ik denk dat ie hetero is, wat moet ik doen?


7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Nick07 ,

 

ow, das een herkenbaar 'probleem’. Heb ik ook wel eens last van haha…..

Dan weet je niet wat je het beste kunt doen….

Wat ik meestal doe is proberen meer contact met (zo'n jongen waar ik een crush op heb) hem te krijgen. Vriendendingetjes proberen te doen. Wat vaker met hem praten en een keertje proberen af te spreken of hem een keertje mee naar huis nemen als hij niet te ver bij je uit de buurt woont of anders hem mee ‘lokken’ naar de stad ofzo. Dan zeg ik je ‘ik moet ff een nieuw t-shirt kopen en jij hebt altijd wel leuke, dus heb je zin om  ff  mee te gaan naar de stad…. of gewoon vragen of ie zin heeft in een milkshake ofzo of een blikje drinken bij de appie of andere supermarkt en dan trakteer je hem. Het doel is natuurlijk om hem beter te leren kennen en wat dichterbij hem te komen, zonder dat je 'het’ gelijk vraagt. Hij moet zich eerst op z'n gemak bij jou voelen en jij ook meer bij hem en dan komen jullie  vanzelf wel dichter bij elkaar en gaat hij je vast ook niet gelijk raar aankijken als je hem bijv. vraagt of ie al eens verkering heeft gehad en van die dingen. Beetje stapje voor stapje. Hij vertelt iets en jij vertelt iets…

Lijkt je dat iets?

 

Btw, alvast gefeliciteerd met je verjaardag (voor als ik het vergeet haha) 🍰🎁

Verder jammer dat je profielfoto niet mag, maar ja, je mag geen foto's plaatsen, maar ik vond 'm wel leuk 😉

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Nick07 ,

 

ik heb net een reactie gepost, maar die moet eerst nog gecheckt worden en dan komt ie hierboven te staan…

 

Gr. MickeyMouse 😉

 

Reputatie 4
Badge +3

Onnodige quotes verwijderd 

 

Ik snap wat je bedoelt, maar ik wil eigenlijk niet dat t awkward word tussen hem en mij 😬

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Nick07 ,

 

als jullie meer en meer gewoon met elkaar omgaan denk ik niet dat het snel awkward zal worden. Ook niet als je hem dan voorzichtig laat weten dat je hem leuk vindt…

Ik heb het zelf meegemaakt en dat ik die andere jongen na een tijdje vertelde dat ik hem echt heel leuk vond, maar hij viel niet op jongens, terwijl ik dacht toch een kansje te maken, maar nee, dus...we waren gelukkig al zo goed bevriend dat we nu nog steeds vrienden zijn en ik vertel hem vaak als ik een jongen leuk vind en vraag wat hij dan vindt en of hij denkt dat ik kans maak. Wij hebben vaak veel lol met elkaar en ik ken 'm nu anderhalf jaar ofzo.

We logeren ook wel eens bij elkaar en soms gaat ie met me mee naar het naaktstrand, alleen durft ie daar niet bloot te zijn, terwijl we elkaar bij logeren wel bloot zien en soms samen douchen.

Dus tussen ons is het nooit echt awkward geweest, alleen jammer dat ie niet verliefd op mij is.

Ik heb ook wel eens gewoon tegen een jongen gezegd dat ik 'm leuk vond, al vrij snel en omdat we elkaar eigenlijk niet kenden was dat wel awkward en heb ik eigenlijk nooit meer echt contact met hem, ook al zie ik hem nog regelmatig…..en ik heb gehoord dat ie (ook) op jongens valt…..maar misschien was ie er zelf toen nog niet uit en werd het daardoor awkward, idk.

Je moet ook een beetje geluk hebben qua timing en persoon.

Wat voor signalen geeft hij jou en jij hem. Ben jij open gay voor iedereen, zeg maar? Ik bdl ik zag roze nagellak en cool haar, maar dat op zich wil niet gelijk zeggen dat jij gay bent. Je kunt ook gwn van make-up houden enzo.

 

Gr. MickeyMouse 😉

 

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Nick07 ,

 

ik heb net een nieuwe  reactie gepost, maar ook die moet eerst nog gecheckt worden en dan komt ie hierboven te staan…hopelijk komt ie vanavond nog...

 

Gr. MickeyMouse 

Reputatie 7
Badge +17

Tja, of het awkward wordt of niet weet je nooit precies van tevoren. Zoals @MickeyMouse zegt ligt dat ook aan wat voor persoon hij is. Soms moet je de gok gewoon wagen.

Kun je niet via vrienden van hem erachter proberen te komen of hij hetero is?

Reputatie 7
Badge +9

Onnodige quotes verwijderd 

 

Ik snap wat je bedoelt, maar ik wil eigenlijk niet dat t awkward word tussen hem en mij 😬

Als je geen risico neemt kom je nergens

Reageer