crush

  • 11 October 2022
  • 3 reacties
  • 57 Bekeken

Badge

Ik zit sinds kort in de 1ste en ik had gelijk al een meisje op het oog (ben zelf een jongen). een vriend van mij heeft al een vriendin soms zie ik ze knuffelen en dan ben ik gelijk jaloers. ik heb haar verkering gevraagd via de app en ze zij nee ik heb iemand anders op het oog, ik was gelijk in shock want ik vind haar echt leuk. ik vind haar zo leuk ik zie onze toekomst al samen en we hebben echt super veel dingen gemeen en wanneer ik aan haar denk dan word ik gelijk blij maar… ik ben erachter gekomen dat ze bi/lesbi is… help wat moet ik doen ik ben helemaal in de war en ik weet niet wat ik moet doen ik voel me ook lonly help wat moet ik doen? kan iemand reageren want ik weet echt niet wat ik moet doen


3 reacties

Badge

Heyyyy,

 

Ik snap het als je je alleen of lonely voelt wanneer je naar een verliefd stelletje kijkt. Jammer genoeg is het met liefde zo dat je de ander niet ook verliefd kan maken. Dus ik heb daar geen tips voor en als zij ook niet op jongens valt kan je er al helemaal niks aan veranderen. 

Als je er echt heel verdrietig van wordt raad ik je aan om leuke dingen te gaan doen en dat je probeert er over heen te komen.

Maar weet dat je echt iemand gaat vinden en dat het goed gaat komen.

 

Ly <3

Sunrise

 

Reputatie 2
Badge +1

Hallo! Ik hoor dat je in de eerste zit dus je zit net op het middelbare. Wat je kan doen is uitvogelen of ze ECHT lesbi of bi is, je kan het natuurlijk ook vragen . En heeft ze het zelf verteld dat ze lesbi/bi is of was heet een roddel gwn effe om het te weten straks heeft ze een oogje op een jongen of trans, of gwn een boy als ze het ontkent dan kan je mss bedenken wat dit is en als heet anders is dan zoek je iemand anders die je liefde is!!

Badge

Als ze lesbisch is moet je ook Gwn accepteren dat ze zo is en je komt vast wel  nog mooiere meisjes tegen dag weet ik zeker het komt allemaal wel goed beter laat een goede vriendin die echt om je geeft dan 100 relaties en ze zijn allemaal slecht en je hebt nog genoeg tijd in de leven om een vriendin te krijgen

Reageer