Vraag

Crush

  • 21 March 2022
  • 3 reacties
  • 81 Bekeken

Badge

Ik heb een vriendin die ik al lang ken, we doen heel veel samen en ze is super lief en aardig. De laatste tijd is ze heel erg duidelijk over dat ze mij leuk vindt. Ze stuurt bijvoorbeeld filmpjes over een crush hebben en van “wil je op een date”. Omdat ik niet weet hoe iemand leuk vinden voelt twijfel ik heel erg hoe ik moet reageren, voor nu praat ik er een beetje omheen maar dat gaat niet voor altijd werken. Ik ben dus gewoon confused over mijn gevoelens en wat ik aan de situatie moet doen. Ik hoop dat dit geen effect gaat hebben op onze vriendschap. Heeft iemand van jullie misschien advies/tips?


3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey, 

Je moet goed weten wat je echt wilt. Diep van binnen weet je zelf vast wel wat je wilt. Ga met haar in overleg, als je haar (misschien) leuk vindt, ga op date. Als je haar niet leuk vindt en vrienden wilt blijven, zeg dit ook dan tegen haar. Maak dit alsjeblieft duidelijk, hoe moeilijk dit ook lijkt. Het voorkomt veel discussie. 

Ik denk, jammer genoeg, dat dit sowieso effect gaat hebben op jullie vriendschap. Want sommige mensen worden vrienden alleen omdat zij gevoelens voor je hebben en als je vrienden wilt blijven met haar, denk ik dat die gevoelens er toch zullen blijven.

Ik hoop dat dit een beetje helpt!
Veel succes en groetjes! Sano07

Badge

Hey, 

Je moet goed weten wat je echt wilt. Diep van binnen weet je zelf vast wel wat je wilt. Ga met haar in overleg, als je haar (misschien) leuk vindt, ga op date. Als je haar niet leuk vindt en vrienden wilt blijven, zeg dit ook dan tegen haar. Maak dit alsjeblieft duidelijk, hoe moeilijk dit ook lijkt. Het voorkomt veel discussie. 

Ik denk, jammer genoeg, dat dit sowieso effect gaat hebben op jullie vriendschap. Want sommige mensen worden vrienden alleen omdat zij gevoelens voor je hebben en als je vrienden wilt blijven met haar, denk ik dat die gevoelens er toch zullen blijven.

Ik hoop dat dit een beetje helpt!
Veel succes en groetjes! Sano07

 Heel erg bedankt voor je reactie! Ik zal proberen met haar in gesprek te gaan en dan kijken hoe het loopt. En ook ga ik nog wel even goed nadenken over hoe ik me echt voel!! 

Als je twijfelt of je iemand leuk vind denk ik dat je diegene niet echt leuk vind. Het beste zou zijn om gewoon met haar te praten, dat kan wel effect hebben op de vriendschap maar het hoeft niet perse 

Reageer