Vraag

crush

  • 6 February 2022
  • 6 reacties
  • 98 Bekeken

Badge

hoii,

ik heb nu ingeveer een halfjaar een crush op echt een heeeele leuke jongen uit mijn klas (helaas zie ik hem alleen op ma-wo-vrij) maar ik had het hem verteld en hij zei dat hij me niet zolang kende dat is ongv een paar maand geleden en voor de rest wist hij tni. nu in de pauze enzv kijkt hij me altijd aan met een big smile en snapt hij me uit t niets af en toe niet vaak meestal begin ik. ook als we met zorg iets moeten bakken geef ik meestal mijn koekjes aan hem en is hij super blij. ook een keer zei hij dat ik in de pauze vaak jumbo ga toen zei ik daar op dat ik t altijd deelde met mn vrienden en hij zei: ‘nou ik zie nooit wat” wss als grap dus de volgende dag ik ga jumbo en koop een zak m&m's voor m helemaal blij maar nu is de vraag iedereen zegt dat hij me leuk vindt  maar ik weet het niet zeker hoe kan ik er een soort van bevestiging uithalen?

 

-xx-


6 reacties

Als je echt bevestiging wilt, zou je het hem toch echt moeten vragen denk ik

Reputatie 3
Badge +1

ik zou het gewoon vragen

Reputatie 7
Badge +19

Hey ik denk dat hij heel blij zal zijn ( als ie je leuk vind en dat lijkt er op). Ik zou echt heel happy zijn als je dan naar me toe kwam zeg maar. Lief ook dat je dat voor hem kocht.  Ik denk dat je het rustig kunt proberen. En anders indirect vragen aan hem van goh we hebben het wel heel gezellig samen hé ? Maarja ik ken hem natuurlijk niet maar ik denk dat je het rustig kunt proberen.  Succes hoor !

Grtz en liefs Julian X

Ga naar alle tests 

Daar kan je testen vinden over verliefdheid 

Ik denk dat hij 100 procent verliefd op je is

Jullie passen echt zo bij elkaar

Ik zou in een briefje schrijven of aan hem vertellen 

Reputatie 4
Badge +2

Ik zou sowieso met hem gaan praten, wat kan helpen is als je een vriend of vriendin mee neemt om het er makkelijker uit te krijgen, en ook rekening houden met of hij/zij/hen ook nee kan zeggen!!

Badge

Ik zou met hem praten

 

Let op: een nee heb je, een ja kun je krijgen

Reageer