Vraag

Crush

  • 4 August 2021
  • 1 reactie
  • 78 Bekeken

Badge

Hai mensen,

Ik ben een non binair van maar 12 jaar oud.. en ik schaam me er een beetje voor over hoe ik mij gedraag, maar..

Ik ben dus verliefd op een jongen van mijn klas, en wij praten heel seksueel met elkaar en is het raar dat ik mij soms geil voel als wij zo praten?

Elke keer als ik vinger of geil voel, dan denk ik de heletijd aan hem, maar ik weet niet of dat apart is, of raar? 

Kan iemand het mij laten weten, ik vroeg het aan m'n beste vriendin en zij had mij verteld dat ik meteen moet stoppen en normaal moet doen (ook elke keer als ik over seks praat)

Alv bedankt, fijne avond/middag/ochtend nog ;)


1 reactie

Ach ja, de puberteit komt eraan. De ene begint daar wat eerder aan dan de ander. Wellicht is jouw vriendin daar nog niet helemaal aan toe - vindt zij dat nog onwennig, ongemakkelijk of vies - en dan zal je dat ook een beetje moeten accepteren, in de zin van dat je het er dan niet met haar over heb tenzij aangeeft dat wel te willen.

Dat je opgewonden raakt/geil wordt van seksueel chatten met die jongen is natuurlijk niet zo gek. Dat je bij het masturberen aan hem denkt is simpelweg een logisch gevolg van het seksuele chatten en helemaal oké. Het is aan jou om te bepalen of je daadwerkelijk een liefdesrelatie wil met desbetreffende jongen, maar dat hoeft echt niet per se hoor! :)

Reageer