Vraag

crush

  • 16 March 2021
  • 3 reacties
  • 83 Bekeken

Badge

Hoi ik ben een meisje van 13 . En in mijn klas zit een jongen die erg grappig lief en schattig is. Hij is denk ik iets kleiner dan ik. Maakt ook niet uit.

maar als hij me aankijkt kan ik alleen maar onzin uitkramen en probeer ik leuk en grappig te doen. Ik maak me druk om hoe ik er uit zie als hij me ziet en eigenlijk wel smoorverliefd.

ik heb zn snap, insta en nummer dus kan hem genoeg bereiken. Alleen zijn beste vriend is mijn ex als je een verkering van iets minder dan 2 maanden zo kan noemen.  
ik wil gewoon dat hij mij knuffeld en dat hij mij net zo leuk vind alleen durf ik hem dit niet te vragen. 
alle meisjes waarmee hij omgaat mogen mij niet en zijn veel knapper dan ik dus ben bang dat ik eerst wordt afgewezen en dan wordt uitgelachen. 
aka HELP


3 reacties

Badge

Graag tips :/

Reputatie 7
Badge +19

Ga met hem appen of snappen etc. Vervolgens kunnen jullie misschien een keer samen wat leuks gaan doen, en kijken hoe het loopt?

Badge

Heyyy,

Ik snap je helemaal. 

Kijkt hij vaak naar je? Dan beteken je wel wat voor hem. Of juist als jullie elkaar aankijken dat hij weg kijkt.

Het maakt helemaal niet uit of je knap bent of niet. Natuurlijk ziet het er wel aantrekkelijk uit, maar echte liefde gaat om het innerlijk.

Misschien moet je je grenzen een beetje gaan verleggen en wat meer risico's nemen. 

Je kunt ook gwn vragen hoe het met hem gaat, daar is niks geks aan. Of vraag hem iets over het huiswerk om zo een gesprek te starten. 

Ik wens je succes! Hopelijk heb je er wat aan en is hij binnenkort je vriendje  ;  )

-xxx-

Reageer