Vraag

Crush

  • 5 September 2020
  • 3 reacties
  • 83 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy

 Help plzzz

Ik heb een crush op iemand uit mijn klas. Hij is super knap en schattig enzo. Maat hij is echt eeb klootzak. Hij is druk en irritant en heeft het altijd over seks enzo. Op een verkeerde mannier. En hij heeft me vorig jaar echt veel gebruikt voor toetsen en huiswerk. Hij vroeg altijd in de groeps app voor huiswerk en ik reageerde altijd, dus het is niet helemaal zijn schuld. Hij vroeg aan mij persoonlijk of ik hem kon helpen met toetsen en of hij kon afkijken. 

Want de enige hulp die hij wou was huiswerk fotos en toetsen afkijken. 

En ik zei altijd ja. Dus het is ook mijn schuld. Maar ik ben heel onzeker en ik weet nieteens of hij me wel aardig vind of dat hij me alleen voor school gebruikt. 

En ik weet ook niet hoe ik eeb gesprek met hem moet beginnen en of ik het wel moet doen. 

Plz help

Ik ben een meisje 3e klas en hij een jongen zelfde klas


3 reacties

Het spijt me maar het klinkt niet alsof hij je leuk vind, dat hoeft niet permanent te zijn maar als je een kans wil zou je toch echt met hem moeten gaan praten.

Heyy

Waarom wil je een gesprek met hem beginnen? Je vindt hem druk, irritant en een klootzak, waarom wil je met zo'n persoon praten? Alleen omdat je hem knap vindt, denk ik dan. 

Zoals ik het hier lees gebruikt hij je. I know het is grof, maar is het niet een beetje waar? Ik denk dat je voor je eigen goed zover mogelijk weg moet blijven. Dat is hoe ik erover denk, sorry.

Groetjs

Reputatie 7
Badge +19

Hee

idd wat de rest ook zegt. Je klinkt helemaal niet zo enthousiast over hem…. vind je hem wel leuk? I mean je kan iemand knap of cute vinden maar je hoeft niet perse verliefd op hem te zijn.

Reageer