Skip to main content

Ik heb echt heel erg jullie hulp nodig en ik hoop dan ook dat jullie dit willen lezen en me helpen.

ik vindt al sinds vorig jaar een jongen heel erg leuk. Hij zat toen bij mij in de klas (maar wel een hele andere vriendengroep) en hij is echt out of my league maar ik dacht ik kan het altijd proberen dus ik appte een beetje met hem (hij reageerde altijd aardig terug, niet kortaf ofzo en verder heeft ie me 1x uit zichzelf geappt, hij heeft me ook niet voor huiswerk ofzo gebruikt) ik dacht dat het wel prima was tussen ons maar een maand ongeveer vóór de vakantie appte hij me niet meer terug en er stond dat hij het niet gelezen had maar ik kom het niet verwijderen (echt heel schamend omdat het best wel veel appjes zijn) 

toen we daarna vakantie hadden had ik besloten om het gewoon te vergeten en verder te gaan maar het lukte gewoon echt, echt niet. Toen school eenmaal weer beginnen was kwamen mijn gevoelens ook weer steeds meer terug en ik zat gisteren met mijn vriendin te praten en toen heb ik hem weer toegevoegd op snap (ik had hem namelijk verwijderd en we vonden dat hij een 2e keus verdient) maar nu heb ik met een meisje gesproken die zei dat hij best wel een klootzak is en in de 2e (ik zit nu in de 4e) een meisje voor schut had gezet terwijl ze tegen hem gezegd had dat ze hem leuk vond en er is natuurlijk grote kans dat hij veranderd is maar wat moet ik nou??? 

hij kent ook zo veel knappere meisjes dus waarom in godsnaam zou hij mij willen maar ik ben eerlijk gezegd denk ik echt verliefd op hem en ik kom er maar niet overheen dus ik weet het allemaal niet meer

echt enorm erg bedankt als je dit gelezen hebt echt super lief!!! En ik hoop dat iemand me kan helpen 

xxx

 

Wat gemeen dat hij zo doet tegen een meisje zeg! Maar misschien is hij inderdaad wel veranderd. Er is maar 1 mannier om daar achter te komen🙃 

Praat een keer met hem. 1 op 1. Je kunt vragen of hij je wil helpen met wat huiswerk en dan kunnen jullie samen in de bieb of aula of mediatheek ofzo gaan zitten. Dan kun je met hem praten zonder dat het ongemakkelijk word. Als je op een punt komt dat jullie beide niet meer weten wat je moet zeggen ga je terug naar het huiswerk en dan start het gesprek weer een beetje op. 

Praat met hem. Word vrienden. En dan kun je vertellen hoe je over hem voelt

Ik hoop dat dit geholpen heeft XX


Ahwww wat lief dat je het allemaal gelezen en gereageerd hebt, dankjewel !!!!

Ik vindt het een super goed idee en ik ga het proberen (zodra ik het ook echt durf 😅)

Nogmaals enorm erg bedankt ❤️
xxx


Hii

even een update: ik heb hem naar de film gevraagd maar hij vond mij helaas niet leuk :)

ben nu gelukkig   over hem heen!


Heey,

Wat dapper dat je hem naar de film hebt gevraagd en jammer dat hij jou niet leuk vond.

Gelukkig ben je over hem heen, zal misschien ook wat tijd gekost hebben.

Je bent in ieder geval weer een ervaring rijker en wie weet komt dat een andere keer te pas😉

Groetjes,
Simply Me


Reageer