Vraag

crush

  • 12 July 2020
  • 4 reacties
  • 113 Bekeken

Badge

Hoi ik heb een crush op iemand van mijn klas alleen ben bang dat hij me niet leuk vind🥺 gisteren heeft mijn vriendin gebeld voor me maar hij hing na de vraag direct op en belde later weer en begon met een ander onderwerp. Ik vind hem al 3/4 maanden leuk misschien wel Langer. We bellen elke dat bijna en hij zij keer : Als ik moest kiezen uit klas kies ik jou…

Zou hij ja zeggen🥺en hebben jullie tips?


4 reacties

Reputatie 3
Badge +4

hey, anoniempersoon

 

sws zou ik het aan hem vragen.

 

maar stel jezelf de vraag. hoe wil jij hem vragen? is dat in een steegje of midden op straat. mijn ex had het zo voorbereid dat we elkaar na school zagen en een stukje gingen lopen en toen vroeg ze mij.

 

je moet gewoon een plannetje maken en kijken hoe je dat ten uitvoer gaat brengen.

 

met kijken of iemand verlieft op je is heb ik geen verstand (onze vriendengroep heeft zo contacten zitten dat we het meestal weten als iemand gevraagd word)

 

ik hoop dat dit je helpt

 

MVG annoniemejongen

Je komt er maar op 1 manier achter

Badge

alleen hoe Kom ik erachter angovis?

En anoniemjongen385 met deze tijd kan ik geen plan bedenken er zijn nog Corona regels en het is vakantie

alleen hoe Kom ik erachter angovis?

En anoniemjongen385 met deze tijd kan ik geen plan bedenken er zijn nog Corona regels en het is vakantie

Jij moet het aan hem vragen. Corona regels zijn geen excuus meer, je kan gewoon afspreken 

Reageer