Hai, ik heb een crush op een jongen uit mijn klas. In de klas zit hij schuin achter mij. Meestal tijdens de les maken we ruzie(voor de grap bv: als hij niet tegen mij praat maar tegen zijn vriend naast hem dat ik dan zeg hou j bek of andersom). Hij steelt meestal pennen van mij(hij moet echt altijd mij hebben terwijl er 6 andere meisjes om hem heen zitten) en gooit ze dan weg of raakt ze kwijt voor de grap apte ik hem en ik zei of hij nieuwe pen voor mij gaat kopen. Hij zei ja maar ik wou niet dat hij het serieus nam(wrm zal je 2 euro aan pennen kopen voor mij) uiteindelijk kwamen we op een punt waarbij hij iets persoonlijke vertelde waarbij alleen ik en een vriend van hem het wisten. (Dit was gister allemaal) vandaag op school was hij weer anders dan op app maar hij plaagde me nog steeds verder(zocht aandacht wnr ik hem dat niet gaf) en blokkeerde hij mijn locker toen ik m’n boeken eruit wou halen. Ik weet nu niet zo goed wat onze situatie nu is: zijn we vrienden of zijn we gwn irritant aan het doen?
xxx