Crush?

  • 30 May 2018
  • 6 reacties
  • 282 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Er zit een jongen in mijn klas waar ik al een tijdje een crush op heb.. Ik weet niet of ik het een 'crush' kan noemen want ik kan bijvoorbeeld gewoon met iemand anders zijn en verliefd worden, alleen lijkt het alsof mijn 'crush' er altijd is. Alsof ik relaties kan hebben maar als het de mist ingaat hij altijd mijn 'crush' blijft. Ik ben hier heel erg nieuw in en weet dus ook niet hoe ik dit moet noemen. Ik wil ook geen relatie met hem omdat een 'close' vriendin hem op dit moment ook leuk vindt. Ik haat het dat ik zo over hem denk want hij kan zo een irritant jochie zijn. Maar ik heb het gevoel dat hij zich anders voor doet op school, want na school is die altijd zo rustig, aardig en behulpzaam. Op school is die drukker, doet die alsof niks hem wat boeit. De ''badboy type''.. Ook heb ik het gevoel dat hij deze connectie ook voelt alsof we het beide door hebben. Ik weet het niet meer, geen idee wat ik hiermee moet.. Help me!:?

6 reacties

Hoi,
ik snap je helemaal ik zit zelf namelijk in de zelfde situatie. Het is moeilijk snap ik. Misschien kan je eerlijk tegen die close vriendin zeggen dat hij jouw crush is. Ik heb dus ook die crush, maar dat betekent niet gelijk je hem leuk vindt. Ik denk dat het opzich wel overgaat. Ik ben zelf ook bezig mijn crush te vergeten. En ik snap dat het voor jouw nog moeilijker is want je zit bij hem in de klas. Het gebeurt ook vaak dat een persoon zich anders voordoet op school dan buiten school. Wat je natuurlijk ook kan doen is kijken of jullie gezamelijke vrienden hebben zo ja spreek dan met die gezamelijke vrienden af en nodig hem uit. Dan kan je misschien echt zien hoe hij is en misschien is hij niet die badboy type
@Dolfijntje123 Heel erg bedankt! Alleen heeft mijn crush mijn vriendin vanochtend afgewezen en zit ze al de hele dag met een gezicht vol tranen.. Dus ik kan het haar op dit moment niet vertellen. Ik zal eens een keer wat leuks gaan doen met mijn vriendengroep en hem ook uitnodigen! Heel leuk idee. Dankjewel 😳
Alsjeblieft. Vertel wel wat er is gebeurd als je eenmaal iets gaat doen met ze alle en je hem uitnodigt
Alsjeblieft. Vertel wel wat er is gebeurd als je eenmaal iets gaat doen met ze alle en je hem uitnodigt Zal ik zeker doen! Hij had me gisteravond gebeld alleen was ik veelte zenuwachtig om op te nemen.. :(( Want zoals ik al zei is het best een 'Big deal' als hij überhaupt gevoelens voor iemand heeft of aandacht besteed. Dat past niet bij zijn imago dus dat hij me gisteravond had gebeld was best verdacht.. Of ik word gewoon gek.
nee, je word niet gek. Maar misschien wou die gewoon iets weten als je niet wil bellen kan je misschien altijd nog appen met hem. Zo van hey ….. (ik weet ze naam natuurlijk niet, ik hoef het ook niet te weten) heb gezien dat je me hebt gebeld. Wil je zeggen waarvoor je belde?
nee, je word niet gek. Maar misschien wou die gewoon iets weten als je niet wil bellen kan je misschien altijd nog appen met hem. Zo van hey ….. (ik weet ze naam natuurlijk niet, ik hoef het ook niet te weten) heb gezien dat je me hebt gebeld. Wil je zeggen waarvoor je belde? Is het dan niet ongemakkelijk dat ik het pas na bijna een week aan hem vraag?

Reageer